Thunder man
Registered User
Er staat volgens mij € 18 op dat stickertje op de voorkant
oeps over het hoofd gezien.
Er staat volgens mij € 18 op dat stickertje op de voorkant
Ik had deze site gevonden en die site bevat een soort gelijk assortiment als de shop in salou. ze hebben wel iets meer zoals grotere mortieren enz.
http://www.pirotienda.com/tienda/default.php
Edit: Dit is eigenlijk best off topic
Jippie ik ga dit jaar weer twee weken naar salou en raad is wat ik ga halen?(domme vraagush
.
Ik had, zoals je op mijn foto's kon zien, afgelopen jaar trueno rocket's uit dat zaakje en die dingen gaven een stel dreunen dat was echt niet meer normaal. Die pijlkoppen waren van een kuntstof wat je gewoon kon inknijpen(heel zacht plastic), en waren zeer klein(gemiddelde nederlandse pijl) maar de knal houdt je echt niet voor mogelijk voor zo'n klein ding, ik ben er echt van onder de indruk.
Maarja, dit jaar ga ik natuurlijk voor maat large(dit waren de middelmaten). Ik denk dat ik dit keer nog wat meer haal dan vorig jaar en ik ga ook nog een groot sierblok kopen alleen weet ik nog niet welke. In ieder geval weet ik nu dat het vuurwerk uit spanje van hoge kwaliteit is. Je betaald er wat voor maar dan heb je ook wat.
Ik houd jullie tegen die tijd nog wel op de hoogte.
Ik vertrek op 4 augustus naar Salou en zit in hotel Europa park, kan iemand mij vertellen waar de vuurwerk winkel ongeveer zit? zal er wat foto's maken als ik hem kan vinden is misschien wel leuk.
alvast bedankt!