Vuurwerkwinkel in Polen

Status
Niet open voor verdere reacties.

co_caine

Registered User
ik kwam LINK VERWIJDERD!!! tegen
heeft iemand ervaring met deze winkel, en is het te vertrouwen.
ik ben van plan om te gaan bestellen dus ik hoop op snelle reacties

Fuck Polen! Dit is veel gekker en dat gewoon in Valencia stad omdat het kan!

Laatst bewerkt door een moderator:

michel0911

Registered User
ga je het dan zelf ophalen ? neem ik wel aan he..

want via de post zal het niet gaan werken....

Volgens mij is die niet helemaal betrouwbaar als je het mij vraagt

rodepo

Registered User
Bezef je dat alles buiten Nederland en voor de 3 verkoop dagen iligaal is?
Ik neem aan van wel maar toch voor alle zekerheid ff checke of dit mag hier ok?

Ik heb gekeken op die site. Ik denk dat je alleen in Polen kan bestellen en laten opsturen.
En anders ga je het even halen. Het is ongeveer 11 uur rijden

jaspertjuh

Registered User
Wat denken jullie nou zelf?
Slim hoor, om een pakket met zwaar illegaal vuurwerk te bestellen, vervolgens je volle naam en adres op het pakje te laten zetten en het op te laten sturen.

Ik kan je garanderen dat er strenge grenscontrole is wat dat betreft... Het is mij al meerdere keren overkomen dat ik pakketjes uit het buitenland liet komen die door de douane geopend zijn voor controle. (Zat natuurlijk geen vuurwerk in).

Ik snap sowieso niet waarom iedereen zo kickt op zwaar knalspul maar da's weer een heel ander verhaal. Als je naar Belgie gaat voor knalgoed snap ik het nog enigzins, maar waarom altijd die zware oostblok rotzooi...

firepower

Registered User
ho ho jaspertjuh ik vind dat er niks mis mee is met het spul uit het oostblok ik ben er een fan van dus ben het niet met je eens.

Tony

Administrator
Medewerker
ho ho jaspertjuh ik vind dat er niks mis mee is met het spul uit het oostblok ik ben er een fan van dus ben het niet met je eens.

Zo lang het hier gaat om Pools consumenten vuurwerk mag het besproken worden. Discussies over prof vuurwerk willen we niet op dit forum hebben. Hou er aub rekening mee waar je hier over wilt praten.

flaskk

Registered User
@jaspertjuh zwaar illegaal ? vind ik nog wel mee vallen,

hoe denk je dat vuurwerk normaal vervoerd word door die landen ? waarschijnlijk ook gewoon door de post, maar het lijkt me niet verstandige om nu vuurwerk uit polen te bestellen, zo vlak voor oud & nieuw
jaar geleden heb ik zelf wat klein knalvuurwerk uit polen besteld ging allemaal goed, maar dat was maar een klein doosje ik zou zelf nooit vuurpijlen of cakes uit polen bestellen =)

Laatst bewerkt:

MickMasterPyro

Registered User

hoe denk je dat vuurwerk normaal vervoerd word door die landen ? waarschijnlijk ook gewoon door de post, maar het lijkt me niet verstandige om nu vuurwerk uit polen te bestellen, zo vlak voor oud & nieuw
jaar geleden heb ik zelf wat klein knalvuurwerk uit polen besteld ging allemaal goed, maar dat was maar een klein doosje ik zou zelf nooit vuurpijlen of cakes uit polen bestellen =)

kan je me een site geven alvast ebdankt.

jaspertjuh

Registered User

Hoe kun je dat vergelijken man? De wetgeving in Polen zit toch totaal anders in mekaar dan die in Nederland? Maarja, jullie moeten het allemaal zelf weten. Uit eigen ervaring weet ik gewoon dat de douane streng controleerd op pakketjes en ik weet ook dat als je gepakt wordt je geen boete van 50 euro ofzo krijgt, maar een dikke prent die in de duizenden euro's kan gaan lopen! :blink1:

michel0911

Registered User

------------------

Hoe kun je dat vergelijken man? De wetgeving in Polen zit toch totaal anders in mekaar dan die in Nederland? Maarja, jullie moeten het allemaal zelf weten.
------------------
laatste reactie snap ik niet helemaal...

Laatst bewerkt:

Bunghole

Registered User
ik hoor zo veel verschillende meningen nu weet ik niet of ik het wel of niet zou moeten doen. Maar ik wil niet hele kilo's bestellen maar gewoon iets van 4 pakken Auchtungs denken jullie dat die door de controle komen? b.v.d

sebastiaantje

Registered User
ik hoor zo veel verschillende meningen nu weet ik niet of ik het wel of niet zou moeten doen. Maar ik wil niet hele kilo's bestellen maar gewoon iets van 4 pakken Auchtungs denken jullie dat die door de controle komen? b.v.d

Denk het niet en zou het maar NIET doen, maarja dat is mijn advies:blink1:

Greetz

fpmfreak

Registered User
dat geloof je toch uberhaupt niet
je hoort eerst het geld over te maken en vervolgens hopen dat het bij je bezorgt wordt
dan hebben ze meteen je adres ook nog voor als het bij de douane (wat zeker zal gebeuren) in beslag word genomen kloppen ze ook een paar dagen later bij jou aan de deur.

hellas_verona

Registered User
ik zou inderdaad gewoon een keertje een lang weekend gaan ofzo. polen is best een mooi land. dan neem je gewoon vuurwerk mee op de terug weg. tsjechië hetzelfde verhaal. maak je er een paar dagen van. laten opsturen is slapende honden wakker maken. oerdom vind ik dat.

bullitshot

Registered User
Aangezien ik regelmatig in polen op vakantie ga ( vawege familie in polen ) ben ik stiekum ook wel een beetje een fan van pools vuurwerk! dit vuurwerk is meestal wat zwaarder, en ook mooier!! heb regelmatig wat over de grens mee terug genomen! vuurwerk kopen kan daar het helejaar door! tja in 7 uurtjes zit je in zielona gora en daar heb je een vuurwerk sjop! zelf heb ik hier nog super nitraten liggen ( met beton ).

mooi spul knalt goed en hard! maar ik zou dit zelf nooit via de post laten vervoeren!! ik zou dit via een transport bedrijf laten doen die toch naar nl moet! of je rijdt zelf even openneer

Emanuelson87

Registered User
Op verzoek weggehaald

Ik kan sommige van jullie echt niet begrijpen,,ten eerste snap ik niet dat ze het al opsturen,ten 2e snap ik jouw niet,pakkans lijkt me groot,,je krijgt een fikse boeten,en onbedoeld breng jij wel mensen in gevaar met dit soort praktijken,

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan