Kunnen we het ''christelijke'' er even buiten laten alsjeblieft?, heeft er niks mee te maken.:huh:
Aan de vruchten herkent men de boom, dat mensen naar de kerk gaan zegt niks over of ze ook echt geloven.(veel zitten er omdat hun ouders dat willen en/of familierelaties uit elkaar komen te liggen)(drugs,vrije seks,losbandigheid,alcoholmisbruik mishandeling,vandalisme en andere vormen van geweld,altijd is kortjakje ziek.....)
Het leven van hun leven en wat jij daar van aanschouwd, daar zou je vanuit moeten gaan en alle andere theorieen en hokjes waar mensen mekaar graag in plaatsen zijn vrijwel allemaal zinloos.
Ik laat andere mensen ook met rust, en ik geloof wel in Jezus, ga niet naar de kerk en probeer er een andere levenshouding(minder wereldse) op na te houden dan veel van de ''christenen'':embarrased:
Zoals met alles in het leven zijn er altijd een hoop die het voor anderen verpesten en dat zie je nu maar weer met vuurwerk.
ontopic.
Ik ben blij dat ze verboden worden, ik vind het onbetrouwbare rotdingen, en waar ik 15 jaar geleden ze voor het laatst had vond ik er toen ook al niet veel aan(was 144 stuks voor 7 gulden zwart met roze stokje), heb er een zwikkie afgestoken en de rest is de prullenbak in gegaan.
de saturn batterijtjes met 25 en 100 schots pijltjes die vond ik top als vervanger daarvoor.
Maarja ieder zijn meug.
En dat er nog veel meer verboden gaat worden en uiteindelijk het vuurwerk als geheel tja dat blijft toch een discussie waar niemand het antwoord echt op weet, vermoeden doe ik het wel maarja ook dat is niks nieuws.
Geniet ervan zolang het kan voor je het weet is het voorbij zowel met vuurwerk als met het leven zelf.(zolang je maar niemand ermee lastigvalt.):hehe!: