Verbied alle vuurpijlen
Arno Bonte van GroenLinks Rotterdam ziet het verbieden van babypijltjes als een eerste stap. Als het aan hem ligt worden alle pijlen verboden. "Wat mij betreft breiden ze dit uit naar alle vuurpijlen. Als je die in een fles moet zetten is het risico enorm groot. Je ziet dat daar veel schade van komt. Alle pijlen zoude verboden moeten worden."
Babyvuurpijl afgeschoten: what's next?
De belangenvereniging Pyro Techniek gaat vanaf volgend jaar stoppen met de verkoop van babyvuurpijlen. De roep om een meer vuurwerk te verbieden groeit.
http://www.rtlnieuws.nl/editienl/babyvuurpijl-afgeschoten-whats-next
Dit jaar babypijlen, volgend jaar single shots en Romeinse kaarsen, het jaar daar na een totaal vuurwerk verbod.
kinderen zullen s avonds wel met hun ouders mee moeten/thuis zijn en kunnen niet gaan lopen klieren
Dat tijdperk is al een tijdje voorbij hoor... Je wilt niet weten wat ik 's avonds laat (of 's nachts) allemaal buiten zie lopen (in groepjes, zonder ouders) in de categorie leeftijden waarop ik vroeger na sesamstraat er in moest....
En toch ik denk dat het in kleine christelijke dorpjes best gaat werken.
Laat me toch lekker een ouwe lul zijn Powder, en toch ik denk dat het in kleine christelijke dorpjes best gaat werken. Natuurlijk is het geen grootstedelijkse oplossing en al helemaal geen zwareknaloverlastoplossing
overigens geld dat straatzwerven in jouw reactie waarschijnlijk niet voor de oudjaarsavond/nacht dan houden ze zich wel netjes aan de regels
omdat het moet toch toch???