WINKEL Vuurwerkvathorst

pyroknallie

Registered User
Binnenkort meer!

Het jaar 2018 is een speciaal jaar voor Vuurwerk Vathorst.
Afgelopen maanden zijn wij al druk bezig geweest, wat dit allemaal in houd is nog een verassing.
Hou dus goed de website in de gaten, aangezien er binnenkort meer gaat volgen. Mocht je alvast contact met ons willen hebben, dat is dat natuurlijk mogelijk via ons Info e-mailadres!

https://www.vuurwerkvathorst.nl/

Laatst bewerkt:

pyroknallie

Registered User
De freakacties lopen op zijn einde. De webshop zal op 22 september sluiten. De mystery box zal ook op 22 september bekend worden gemaakt. Hierop zal de webshop worden gevuld met het nieuwe assortiment. We gaan de volgende merken voeren:

Hieronder de link voor de karton acties die gelden tot 22 september,
en neem vooral een kijkje op hun site.

https://vuurwerkvathorst.nl/

- Vuurwerktotaal
- Zena Vuurwerk (Luypears & Funke)
- Evolution fireworks
- Vuurwerkmania

Mochten jullie vragen hebben hoor ik het graag!

Dave Brandsen

Laatst bewerkt:

firewire

Registered User
Zie posts # 9, 10, 11, 12 & 13…

Gupje

Registered User
Ja dit zelfde heb ik ook ervaren, het zit midden in een winkelcentrum. Ik wil daar wel eens achter in de keuken kijken, hoe ze dat daar allemaal organiseren. Want zij bieden een leuke assortiment aan voor hele leuke prijzen, dus er zijn klanten genoeg.
Ga jullie dit jaar weer in gaten houden :)

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Geachte klant,

Met pijn in ons hart moeten wij u helaas informeren dat alle vuurwerkbestellingen voor dit kalenderjaar geannuleerd zullen worden. Deze beslissing is genomen vanwege een recente wijziging in ons huidige UPD (Regelementen). De impact hiervan is zo groot dat het voor ons helaas niet meer mogelijk is om de voorbestellingen te verwerken.

Deze drastische verandering is pas gisteren aan het licht gekomen. Dit betekent dat wij genoodzaakt zijn om alle reeds geplaatste orders terug te betalen. Wij willen u geruststellen dat het volledige bedrag binnen 7 werkdagen zal worden teruggestort op de rekening waarmee de betaling is voldaan.

Namens het hele team van Vuurwerk Vathorst, en in het bijzonder ikzelf (Dave), kan ik niet genoeg benadrukken hoe zwaar deze beslissing voor ons is. Jarenlang hebben wij met passie gewerkt aan ons bedrijf, dat tijdens drie feestelijke dagen jaarlijks een unieke ervaring biedt. Helaas dwingt de huidige situatie ons tot deze onvermijdelijke stap.

Wij begrijpen dat dit voor u als klant teleurstellend is en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Onze prioriteit is echter dat niemand onverwacht voor gesloten deuren of misverstanden komt te staan bij het afhalen van zijn of haar vuurwerk.

We willen benadrukken dat onze losse verkoop op 28, 30 en 31 december wel doorgaat. Tijdens deze dagen zullen wij er alles aan doen om u te voorzien van prachtig vuurwerk en u alsnog een mooie vuurwerkervaring te bieden.

Wij hopen van harte u alsnog te mogen verwelkomen tijdens deze dagen in Vathorst. Uw begrip en steun in deze lastige tijd waarderen wij enorm.

Met vriendelijke groet,
Vuurwerk Vathorst

bridge

Bronzen Member
Lees bij de buren dat tijdens de verkoopdagen de voorverkoopprijzen zullen gelden.
Dat lijkt me lastig. Gaan leveranciers en andere winkeliers in de regio daar, wellicht niet laten gebeuren. Dan zitten ze pakweg 25 % onder de prijs.

Laatst bewerkt:

bridge

Bronzen Member
Wel is het zo dat echte freakwinkels nog altijd veel goedkoper kunnen zijn tijdens de verkoopdagen omdat zij het meeste en vooral beste gratis vuurwerk leveren. Dat kan Vathorst ook doen.

Anyways, veel succes wens ik ze, want dit zijn echt fikse tegenslagen.

Knettermans

Bronzen Member
Dat is een hele vervelende situatie. Ik hoop voor Vathorst dat ze er in de verkoopdagen toch nog enigszins een succesvol jaar van kunnen maken. En veel succes voor diegenen die nu op zoek moeten naar alternatieven omdat hun bestelling geannuleerd is. Ik zal alles wat ik voor een leuke prijs tegenkom in het koopjesjagen topic plaatsen, misschien dat dat nog iets helpt.

Bovenaan