Vuurwerkteam DCMR op pad

Moontan

Moderator
Medewerker
Vuurwerkteam DCMR op pad

VOORNE-PUTTEN – DCMR Milieudienst Rijnmond controleert gedurende het jaar met een speciaal vuurwerkteam hoe het is gesteld met de veiligheid van vuurwerkverkooppunten. Hierbij wordt onder andere de werking van sprinklerinstallaties gecontroleerd. Op maandag 29, dinsdag 30 en woensdag 31 december zal bovendien worden gecontroleerd of de verkoop volgens de regels plaatsvindt. Zo wordt onder meer gekeken of het vuurwerk een CE-keurmerk heeft

http://www.voorne-putten.nl/nieuws/overige/2014/12/22/vuurwerkteam-dcmr-op-pad/

GrolschFreak

Registered User
Het is een beetje offtopic, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe het staat met het nieuws over, het vuurwerkbeleid anno 2017.
Zal alles met een CE keurmerk in NL verkocht gaan worden?

Ik hoor van Ruben Koet in zijn filmpjes wel wat informatie, maar wat is nou echt en wat is, gewoon maar lukraak gebrabbel?

Ben benieuwd naar hoe het nieuws is bij de FPM Crew. Of deze er al wat over gehoord hebben?

Tony

Administrator
Medewerker
Het is een beetje offtopic, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe het staat met het nieuws over, het vuurwerkbeleid anno 2017.
Zal alles met een CE keurmerk in NL verkocht gaan worden?

Ik hoor van Ruben Koet in zijn filmpjes wel wat informatie, maar wat is nou echt en wat is, gewoon maar lukraak gebrabbel?

Ben benieuwd naar hoe het nieuws is bij de FPM Crew. Of deze er al wat over gehoord hebben?

Vanaf Juli 2014 moet al het vuurwerk wat in Nederland verkocht word het CE certificaat hebben.
Dus vuurwerk zonder CE is gewoon verboden vuurwerk.

Bovenaan