Vuurwerkshow verstoort nachtrust in Enschede

Moontan

Moderator
Medewerker
Vuurwerkshow verstoort nachtrust in Enschede

ENSCHEDE - Inwoners van Enschede-West zijn vannacht tussen 0.45 en 1.00 uur ruw uit hun slaap gehaald door knalhard vuurwerk. Gedurende tien minuten werd voortdurend vuurwerk afgestoken.

Bij de politie zijn geen meldingen binnengekomen over de nachtelijke show. Er wordt in dit stadsdeel vaker vuurwerk afgestoken maar nooit zo lang achter elkaar. De politie was zaterdagmorgen nog niet op de hoogte van het voorval. ,,Er hebben zich vannacht geen mensen bij ons gemeld,’’ aldus woordvoerster Kirsten ter Halle.

http://www.tctubantia.nl/regio/ensc...werkshow-verstoort-nachtrust-in--Enschede.ece

RF JEROEN

Registered User
Goedemorgen allemaal.

Inderdaad wij hebben geschoten voor een afsluiting van een bruiloft.
Vergunning etc waren aanwezig, dus de ambtenarij heeft onderling niet gecommuniceerd waardoor een journalist het Enschede Syndroom wederom probeert op te rakelen. Erg jammer weer maar goed.

Op naar het volgend feest dan maar.

Fijne dag allemaal

Groeten Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

KoenL

Registered User
Vergunning etc waren aanwezig, dus de ambtenarij heeft onderling niet gecommuniceerd waardoor een journalist het Enschede Syndroom wederom probeert op te rakelen. Erg jammer weer maar goed.

Of de burger heeft verzuimd de lokale krant in de gaten te houden. Het zou mij niets verbazen.

oerendhard

Registered User
klopt cigarenman,heeft hier niks in de krant gestaan.
verder zeg ik maar niks,hehe
de heren daar in Enschede moeten maar eens een communicatietraining volgen denk ik. :tounge:

Bovenaan