Vuurwerkshow toch spektakel

bridge

Bronzen Member
Geen beste beurt van dreamfireworks. Indien juist is dat er contractueel 13 minuten is afgesproken dan heeft de organisator een zaak. Dat er onduidelijkheid is over de BTW doet daar niet aan af.

blaapaap

Registered User
misschien is ie gewoon toeschouwer geweest?:idea:

klopt, ik was toeschouwer en tevens spek en bonen opbouwer (heb meegeholpen met shelletjes aan elkaar knopen)

Maar de lengte van de show was niet het enige minpuntje:

Die gasten van Dreamfireworks hebben nadat wij klaar waren met het knopen alle shells in de pijpen gedaan en alles aan elkaar verbonden...
We hadden in overleg met die gasten een mooi finaleblok gemaakt met 24 zilveren en daarna 48 gouden regen bommetjes.

Na 5 minuten zagen we die finale gewoon tussen show door gaan...
Vervolgens sloten ze af met een lullige kaars o.i.d.

Behoorlijk anti climax!

Die gozer doet alsof ie een prof is en vervolgens vernaggelt hij alles. Later krijgen we te horen dat er nog veel meer vuurwerk had moeten staan!

Vandaar dat ik me ff zo liet gaan...

blazuhhh

Registered User
Als deze cijfers acuraat zijn ben ik toch benieuwd waar het gros aan kosten aan verbonden zijn. Kan me nou niet echt voorstellen dat de kosten van het vuurwerk maar iets van een zesde van het totaalbedrag zou moeten zijn.

Laatst bewerkt:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Kosten zijn niet alleen voor het vuurwerk , maar dat is gewoon het totale pakket. proffesioneel vuurwerk moet uit Duitsland gehaald worden en het niet afgevuurde vuurwerk zal ook weer terug moeten. Hier zal rekening mee gehouden zijn denk ik.

transportkosten. vergunning. personeels kosten/uur loon. onkostenvergoeding.
brandweer/politie. enz enz

remio

Registered User
volgens mij was dit zo geregeld omdat de gemeente met een aantal freaks die elk jaar veel schoten op deze manier het legaal zouden willen doen.

denk dat het aankomend jaar weer als vanouds illegaal gaat gebeuren.......

blaapaap

Registered User
volgens mij was dit zo geregeld omdat de gemeente met een aantal freaks die elk jaar veel schoten op deze manier het legaal zouden willen doen.

denk dat het aankomend jaar weer als vanouds illegaal gaat gebeuren.......

Nee, dat denk ik niet. Wij Leusdenaren houden ons ten alle tijden aan de wet :bigsmile:

Laatst bewerkt:

dick kroone

Registered User
Kosten zijn niet alleen voor het vuurwerk , maar dat is gewoon het totale pakket. proffesioneel vuurwerk moet uit Duitsland gehaald worden en het niet afgevuurde vuurwerk zal ook weer terug moeten. Hier zal rekening mee gehouden zijn denk ik.

transportkosten. vergunning. personeels kosten/uur loon. onkostenvergoeding.
brandweer/politie. enz enz

ook met alle kosten slaat deze hoeveelheid vuurwerk nergens op want vorig jaar was het budget 4000 euro en toen was er veel meer weet niet helemaal precies de cijfers meer maar ging ongeveer om 360 x 2.5 inch ook een 25 kaarsen en zeker 11 a 12 blokken.
en omdat wij hebben geholpen met opzetten zou dat ook in de kosten moeten schelen.
maar helaas aan al het mooie komt een eind het waren leuke jaren. tot er een bedrijf bij kwam kijken!

tommy-gun

Registered User
Toch moet je niet schijten uit de ruif waaruit je gegeten hebt.
Dat is niet slim als je in de toekomst nog eens met ze wil/moet werken.
Natuurlijk het je het gevoel dat je je genaaid voelt maar zet je erover heen.

Dit is zakelijk en daar kun jij toch niets aan veranderen.

groeten tommy-gun

klopt, ik was toeschouwer en tevens spek en bonen opbouwer (heb meegeholpen met shelletjes aan elkaar knopen)

Maar de lengte van de show was niet het enige minpuntje:

Die gasten van Dreamfireworks hebben nadat wij klaar waren met het knopen alle shells in de pijpen gedaan en alles aan elkaar verbonden...
We hadden in overleg met die gasten een mooi finaleblok gemaakt met 24 zilveren en daarna 48 gouden regen bommetjes.

Na 5 minuten zagen we die finale gewoon tussen show door gaan...
Vervolgens sloten ze af met een lullige kaars o.i.d.

Behoorlijk anti climax!

Die gozer doet alsof ie een prof is en vervolgens vernaggelt hij alles. Later krijgen we te horen dat er nog veel meer vuurwerk had moeten staan!

Vandaar dat ik me ff zo liet gaan...

USRRobiwan

Registered User
Voor 5000 euro (incl) kun je aardig wat consumenten vuurwerk kopen en daar sta je echt wel iets langer dan 15 minuten te knallen. Ik bedoel hier alleen maar mee te zeggen dat dit een veel beter optie is tegenover 6 minuten aan 2.5" pijpjes. Of voor 5000 euro prof blokjes zal ook wel ruim langer duren dan die 6 minuten.

Zo zie je maar weer dat het de meeste prof schieters in NL alleen maar om de pingels gaat.

Bovenaan