Groot was de verrassing toen ik een paar maanden geleden een uitnodiging kreeg om mee te werken aan deze show. Ik bedoel, voel me over het algemeen heel prettig als de befaamde stuurman aan wal. Toch de stoute schoenen maar aangetrokken, omdat mij werd verteld dat er goed materiaal zou komen en er wat mogelijkheid tot "spielerei" was. Ondanks de miezer gedurende een groot deel van de middag, wat weer een hoop gehannes met keukenfolie met zich meebracht, heb ik het geweldig naar m'n zin gehad.
Na de hele dag lekker ontspannen bezig te zijn geweest werd het s'avonds toch nog even hectisch. De buienradar begon op tilt te slaan en gezien de eerdere ervaringen in Friesland vreesde ik het ergste. Besloten werd de show wat eerder te schieten en de eerst aviso ging even na 9 uur de lucht in. Jammer was dan weer dat de plaatselijke coverband eerst het vuurwerk aankondigt om daarna vrolijk weer door te gaan spelen, zodat het er voor het publiek niet duidelijker op werd.
Dan de show. De bedoeling was om een leuke show met lekker veel fluit, knal en mooie bommen te schieten in een vlot tempo. Nou, ik denk dat dat goed gelukt is, op een paar misperen na ging de show als een trein en heb ik een paar geweldige shells gezien.
Sander, Wijnand en de rest van de machers, bedankt voor de leuke dag en buurtschap zuiderburen bedankt voor het eten en het organiseren van dit vuurwerkfeest, want het is echt uniek wat jullie doen.