Vuurwerkshow C. Rotte - Oost-Souburg, 15012011

saljo

Registered User
Geschoten ter gelegenheid van restauratie kerktoren en herinrichting dorpskern. Was een aardig opgebouwd showtje. Er stak wel een wind op waardoor er wat resten tussen het publiek kwamen (afstand iets te klein). Heb flink wat blokken zien staan maar vraag me niet wat het allemaal was (iig geen shells ofzo). Rotte is met o&n dealer van Cafferata en Beko. Eerste 10sec. ontbreken (grote fonteinenzee).

Laatst bewerkt door een moderator:

jopyro

Registered User
Ah, dat zag ik dus uit m'n dakraam nadat ik naar boven gerend was bij het horen van veel geschakelde potten.... Niks van tevoren over gelezen, anders was ik even langs gekomen!

Roeland FPM

FPM Filmer
De fonteinen waren dan waarschijnlijk van Showtime, White crackling fountain heet ie geloof ik. Heb er met oud & nieuw ook verschillende gehad. Duurt maar ong. 10 seconden maar geeft wel behoorlijk wat geweld.

Verder een erg leuk showtje, veel Showtime zo te zien. Thanks for sharing!

saljo

Registered User
Ah, dat zag ik dus uit m'n dakraam nadat ik naar boven gerend was bij het horen van veel geschakelde potten.... Niks van tevoren over gelezen, anders was ik even langs gekomen!
Je woont dus op Souburg en je wist er niets van...? Wat een communicatie! :) Ik vond dit nog gaver dan het kermisvuurwerk in Vlissingen. Qua caliber/uitwerkingen misschien niet te vergelijken maar het tempo lag hier lekker hoog en opbouw met finale vond ik ook netjes.

Bovenaan