GMP82
Zilveren Member
Zekers en er stond ook een knipoog achter.
Maar ik heb inderdaad de buurman gewaarschuwd na 2 omgevallen illegale potten waarbij je ook niet gewaarschuwd word van hey pas op met gelijke munt terug te betalen als hij nog eens een illegale pot zonder vast te zetten zou neezetten en mocht het omvallen.
Het heeft immers wel geholpen.
Blijkbaar heb je een bel horen luiden maar weet je niet waar de klepel hangt.
2 grote bunkers plaatsen.
Sprinklerinstalatie op de cm nauwkeurig plaatsen volgens tekeningen enz.
Grote tank met 5000 liter water en een pomp die 260 liter water per minuut kan pompen.
Tja je hebt een rare kijk op de zaken als we jou moeten geloven.
Wat ik al zei die kostenpost schrijven ze in 5 jaar weg en natuurlijk maken ze wat winst per jaar.
Personeel wordt gewoon netjes betaald en krijgen als bonus wat vuurwerk mee.
Je moet namelijk personeel op papier hebben staan mocht er controle komen anders hang je.
Dus gebruik je verstand voor je in beverwijk beland.
Nogmaals iedereen denkt dat vuurwerk een grote melkkoe is vooral die mensen die praten in termen als "volgens mij" maar in werkelijkheid valt dat wel mee.
Er wordt zeker wat verdiend maar dat moet ook kunnen je staat er ook niet voor jan doedel en het is geen filantropische instelling.
Ik doe de inkoop bij een groot verkooppunt en weet waar ik over praat.
Is wat anders dan "volgens mij":noworry:
Ik hoor geen bel luiden, ik hoor geldgerinkel in de zakken van importeurs en wederverkopers.
Ik heb "volgens mij" ook nergens vermeld, dat die investeringen goedkoop zijn geweest. Wat ik enkel aangeef, is dat die inmiddels (we zijn al een paar jaar verder) lang en breed zijn terugverdiend. Om nu de hoge prijzen nog steeds hiermee te verdedigen is grote onzin.
Ik mag dan niet uit de branche zelf komen, maar heb wel "common sense", waardoor ik de lulkoek van sommige mensen niet slik als zoete koek, zoals een hele hoop anderen.