Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Rijden onder invloed en dan spelen met Illegaal vuurwerk,.
Dan vraag je om problemen. Ik snap dit soort mensen niet. Lekker stoer doen en moet je kijken wat het kost. Gewoon je rijbewijs kwijt plus waarschijnlijk een boete voor het rijden onder invloed en een boete voor het illegale vuurwerk.
Hahaha 19 jaar en dan het verstand van een kleuter! Ongelooflijk dat er nog van dit soort mensen op de wereld rondloopt! Als je geld teveel hebt geef het dan aan een goed doel ahha
En 19 jaar.
Net een jaar je rijbewijs.
Met je bezopen kop achter het stuur zitten en ook nog nitraten uit je wagen gooien.
Hoppa twee punten op je rijbewijs.
En 19 jaar.
Net een jaar je rijbewijs.
Met je bezopen kop achter het stuur zitten en ook nog nitraten uit je wagen gooien.
Hoppa twee punten op je rijbewijs.
2 puntjes nou ik denk dat ze dit hoger straffen. Me broertje reed 1 keer te hard en was gelijk 4 maanden zijn rijbewijs kwijt die hij al 3 jaar had. Eigen schuld natuurlijk maar het is een behoorlijke straf.
Zo worden de meeste knallers ook gewoon in de winkel genoemd. Zie Dieptebom dus ik vind het niet altijd gek dat ze die namen overnemen. Waar ik me aan kan erger is als ze zeggen dat je er auto's mee op kan blazen maar ik lees niks verkeerds in dit bericht.