Vuurwerkftw's kanaal (6 jaar vuurwerk in sd/hd/uhd)

vuurwerkftw7

Registered User
Inmiddels al weer 6 jaar bezig met vuurwerk, heb veel films gemaakt door de jaren heen. het mogen dan geen grote projecten zijn, omdat ik geen idee hoe dat moest tot een paar jaar geleden ;/. veel films zijn maar 1 cake per keer. maar dat mag de pret niet drukken. geeft wel een impressie hoe 1 cake presteert, hier het kanaal: https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

Ik zal elke dag een paar ouwe filmpjes posten. ook wil ik graag naar een paar shows gaan. die ik ook in dit topic zet. o.a de Zena Trophy 2014.

Dit jaar ga ik verhuizen dus niet zoveel vuurwerk. dus 1 januari waarschijnlijk een paar filmpjes met hopelijk 32x hypnotised doorgelont. die ik al besteld heb ;)

Ik koop dat jullie toch van mijn films kunnen genieten ;)

Groeten Rick.

Laatst bewerkt:

p-aart-y

FPM Hangouderen
Dat is een hele lijst met filmpjes. Misschien een idee om dit topic te gebruiken om af en toe wat films in te gooien. Ik denk dat je daardoor nog meer kijkers trekt dan nu.

Ik weet in ieder geval dat ik hier plezier aan ga beleven.

vuurwerkftw7

Registered User
zal gelijk beginnen met de Bloody Sky, toen we voor het eerst 500gr cakes kregen in NL. hier de snelle versie
en hier de langzame
haha trouwens @ die bewerkingsprogramma die ik toen gebruikte. fail

Laatst bewerkt:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Erg leuk! Ben benieuwd naar de volgende filmpjes! Ookal gaat ik toch ook even neuzen op je kanaal!

vuurwerkftw7

Registered User
Ik hou heel veel van fluitbakken, dus moest een paar jaar geleden de sky screamers hebben, maar volgens mij had ik de slechte versie want was er niet echt van onder de indruk. hier de film:

vuurwerkftw7

Registered User
Ben ook een keer naar BE geweest om toen wat toppertjes te halen voor een zacht prijsje, de z05 serie en ook een paar van de uranus serie:

vuurwerkftw7

Registered User
Sorry voor de afwezigheid, maar had geen pc tijdelijk, ik zal weer wat gaan posten, deze keer een paar shows van afgelopen jaar met mijn nieuwe speeltje de Sony FDR-Ax100
De Geelse kanaalfeesten:

Vierdaagse vuurwerk:

Zena Trophy 2014:

Bovenaan