Vuurwerkfreaks *nieuw 2010*

morrisjacobs

Registered User
Dit staat in het rijtje van Vet Vuurwerk en Vuurwerkmania.. het zal dus wel fop- en schertsvuurwerk betreffen.. met de nu al bekende, afschuwelijke zwarte labeling zoals bij voorgenoemde producten ook te zien is.

bridge

Bronzen Member
wat zijn dit allemaal voor een zinloze posten hier op het forum. alleen omschrijvingen (vaak complete onzin natuurlijk) en geen films of plaatjes.

Tony

Administrator
Medewerker
Dit is gewoon product info van de Lesli vuurwerk site. Wij zullen straks als we de foto's hebben de threads aanpassen zoals we ook met de andere hebben gedaan. Hier staat niet zoveel info in maar hij heeft genoeg threads gemaakt waar wel de omschrijvingen en dergelijke bij staan.

morrisjacobs

Registered User
Ik heb alle nieuwe producten van Lesli zo goed als mogelijk online gezet.. dit is er toevallig eentje waar amper info van is nog, maar waarom zou ik die dan als enige achterwege laten? .. zo gauw er informatie is zal ik of iemand van de crew dit echt wel aanpassen.
Tot nog toe heb ik gewoon de info weergeven die Lesli zelf al heeft vrijgegeven. Sorry ervoor als dit als onnuttig wordt gezien.

Richardus

Registered User
Ik vind het hartstikke goed dat je al dat werk heb verricht! Nou nog hopen dat het eind van 't jaar allemaal (want Lesli heeft heul veul nieuwe productjes) in de database kan komen! Jij hebt je best iig gedaan, morrisjacobs!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Ik heb alle nieuwe producten van Lesli zo goed als mogelijk online gezet.. dit is er toevallig eentje waar amper info van is nog, maar waarom zou ik die dan als enige achterwege laten? .. zo gauw er informatie is zal ik of iemand van de crew dit echt wel aanpassen.
Tot nog toe heb ik gewoon de info weergeven die Lesli zelf al heeft vrijgegeven. Sorry ervoor als dit als onnuttig wordt gezien.

Nee hoor dit word als zeer nuttig gezien, bedankt daarvoor!

Bovenaan