Vuurwerkfreak24 Vuurwerk Film topic

Koentjee15

Registered User
Hallo mede freaks
Ik ben Koen beter bekend op het forum als Koentjee15 en op youtube als Vuurwerkfreak24
Ik ben 18 jaar en. ik ben sinds iets minder als een jaar geleden begonnen met het filmen van vuurwerk ik kocht vorig jaar m'n eerste camera de Panasonic HC V520 en heb met die camera o.a vorig jaar wat overgebleven kanonslagen van 2013 wat test fimpjes gemaakt en heb nu eind 2014 hem veel op de proef kunnen stellen met Cat1 Vuurwerk en afgelopen Woensdag was het natuurlijk de DAG! waar ik grote plannen had om een grote Compilatie te maken en dat is voor mijn gevoel aardig goed gelukt en heb dan ook een Compilatie kunnen maken van 50 Minuten met ongeveer (150 filmpjes)
met alleen maar Legaal Vuurwerk. Ik ben heel benieuwd wat jullie van de film vinden laat het me weten! En als je meer wil zien van m'n kanaal klik dan op de abonneer knop hij zit er tenslotte voor gratis:smiling: en daar wordt ik ook blij van, en tussendoor zal ik ook ongeveer bijna elke dag een los filmpje op m'n kanaal zetten van de producten die ik afgestoken heb veder kan ik alleen nog zeggen
veel Kijkplezier
(tip)[kijk in FULL HD kwaliteit]

Koentjee15

Registered User
Nieuwe video
Ratelband 100 schoten

reacties zijn zeer welkom:smiling: En mensen die tips hebben voor eventueel het filmen zijn ook zeer welkom omdat ik nog een beginner ben met filmen

Bovenaan