Vuurwerkexplosie bij 94-jarige vrouw Driebergen

Moontan

Moderator
Medewerker
Vuurwerkexplosie bij 94-jarige vrouw Driebergen

DRIEBERGEN RIJSENBURG - Driebergen is opgeschrikt door een reeks vuurwerkincidenten. Er zijn geen gewonden gevallen, maar de politie neemt de zaken zeer serieus.

Zondag ging op de Sint Hubertuslaan vuurwerk af op het raam van een woning. De 94-jarige bewoonster zat televisie te kijken in haar woonkamer, toen zij omstreeks 20:30 uur een enorme knal hoorde. De ontploffing zorgde voor een gat in het raam.

De hevig geschrokken vrouw alarmeerde de politie. Politieagenten ontdekten sporen van roet bij het vernielde raam en concludeerden dat er zeer vermoedelijk een zwaar stuk vuurwerk op het raam was afgegaan. De vrouw heeft niemand gezien of gehoord die iets te maken kan hebben met dit incident.

Dezelfde avond waren er meerdere meldingen over vuurwerkoverlast in de omgeving van de winkelcentrum 'De Sluis'. Op de Jagersdreef werd rond 20:45 uur een brievenbus opgeblazen. Een melder zag een groep jongens, tussen de 8 en 12 jaar oud, vuurwerk door de brievenbus gooien. Toen de politie aankwam, renden zij weg in de richting van de Groenhoek.

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1252335

AWG

Registered User
ja want je kind een tik geven is vreselijkste wat je doen kunt.....

spaar ze liever een tik en laat ze doen waar ze zin in hebben, ouwe mensen bijkans een hartaanval bezorgen....

wordt een fantastische wereld waar we straks in mogen leven.
moet je nagaan als wij straks zo oud zijn als die vrouw....

D

Deleted member 17038

Guest
Goh ze renden weg.. Kan de politie dat niet meer tegenwoordig? Rennen is dat nou zo moeilijk?
Maar wat een kutkinderen heb je dan zeg... :sad:

Scav

Registered User
er achter aan gaan schiet ook niet echt op...alles onder de 12 komt niet in aanmerking voor straf / halt of wat dan ook...

sterker nog de politie mag ze niet eens met ze praten op bureau zonder advocaat / ouders

Scav

Registered User
het zijn zoals altijd de ouders...kids van die leeftijd hebben rond die tijd niks buiten te zoeken....thuis in bed...daar moeten ze zijn...

maar goed, mij verbaasd niets meer, de ettertjes van 14 die de ruiten bij mijn vader ingooiden (docent) bleken ook al 75 inbraken op hun naam te hebben....

Mystifying Sage

Registered User
Dat soort kutkinderen verpesten nu wel alles voor ons en onze kinderen. Ik maak me geen zorgen voor als ik oud ben als vrouw in dit artikel. Zoals het er nu naar uitziet is vuurwerk tegrn die tijd in zijn geheel verboden.

petertje23

Registered User
Door dit soort dingen verlies je het geloof in de maatschappij :crying:
Er vervelend voor die vrouw! En waarom zou je in godsnaam zoiets doen?

Bovenaan