Vuurwerkcollectie Rick 2013/2014 (zie laatste post)

passion fruit

Registered User
Re: Lijstje Rick

Hoi Rick,

Is een net lijstje geworden zo hoor voor het budget dat je hebt. Een tip: de Flash Banger van Rubro; voor een klein prijsje is deze cake zijn prijs meer dan waard.
Wellicht kun je hem nog toevoegen aan je collectie?
Veel plezier met het afsteken over een aantal weekjes! :hehe!:

RickGAE

Registered User
Hoi,

Bedankt voor de tip! Ik heb even gekeken, maar de Rubrodealer hier verkoopt hem niet :(
Thnx, jij ook!

Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk

D

Deleted member 17038

Guest

Mijn neefje jochemm heeft nog spinning flowers with bang ontdenkt bij vuurwerk nunspeet. Alleen te koop tijdens de verkoopdagen en op is op!

RickGAE

Registered User

Mijn neefje jochemm heeft nog spinning flowers with bang ontdenkt bij vuurwerk nunspeet. Alleen te koop tijdens de verkoopdagen en op is op!

Bedankt voor de tip, ik ben nu helemaal door mijn budget heen en heb alles nu besteld :tounge:
Gaat hem dus niet worden.

RickGAE

Registered User
Op het moment dat ik de collectie ging ophalen was de mat 500 (wolff) niet meer op voorraad heb daar de mat 1000 (Breeschoten) voor in de plaats gekregen.
Ook de Happiness (Wolff) en de Super 8-16 Trigger (Wollf, gratis bij bestelling) waren niet meer op voorraad. Hier kreeg ik de Mini Box (Breeschoten) en de Lily Magnolia (Wolff/Gratis) voor in de plaats.

white thunder

Registered User
Nouw dan hebbie een leuk mazzeltje gehad,als je een dubbele hoeveelheid mat dr voor in de plaats kreeg:hehe!:.Je hebt zoow best een aardige knal-collectie,ga je met die thunders nog een heksenkring maken,of steek je ze liever los af?En toch ook wat potjes voor in de avond,daar ga je je best mee vermaken,en ook wat pjlen,dus van alles wat:smiling:,alvast een fijne jaarwisseling,en hou het veilig,veel plezier!

RickGAE

Registered User
Nouw dan hebbie een leuk mazzeltje gehad,als je een dubbele hoeveelheid mat dr voor in de plaats kreeg:hehe!:.Je hebt zoow best een aardige knal-collectie,ga je met die thunders nog een heksenkring maken,of steek je ze liever los af?En toch ook wat potjes voor in de avond,daar ga je je best mee vermaken,en ook wat pjlen,dus van alles wat:smiling:,alvast een fijne jaarwisseling,en hou het veilig,veel plezier!

Idd, ik was iets te vroeg met ophalen en het was niet op voorraad.
Ik maak wat kleine heksenkringetjes en steek er wat los af :)
Ik ga hier de hele dag mee knallen :D

Jij ook een fijne jaarwisseling.

Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk

white thunder

Registered User
Dat gaat helemaal morgen goed komen met knallen:smiling:,veel stook plezier!Altijd leuk die heksen kringen,zowel om te maken als afsteken :hehe!:

Bovenaan