Vuurwerkcollectie Dévinio 2012-2013

Vuurwerk023

Registered User
Hier mijn vuurwerkcollectie er komt nog wel klein grut bij zoals babypijltjes en romeinse kaarsen en nog meer thunderkings maar dat haal ik morgen allemaal, het is niet al teveel sier maar heb er uiteindelijk toch nog wat moois van kunnen maken.

QASTth.jpg

JAliOh.jpg

C7LObh.jpg

gacD1h.jpg

ihH9Sh.jpg

ogeFfh.jpg

Vlqf2h.jpg

2yaqbh.jpg

8ah0qh.jpg

tzEyQh.jpg

aA0qth.jpg

Fijn 2013!

Laatst bewerkt:

Bram150

Registered User
Images werken niet. Volgensmij zijn dit tijdelijke locaties die linken naar de bestanden op je computer, en staan ze dus niet op internet.

passion fruit

Registered User
Mooie verzameling van Zena vuurwerk hoor Devinio! Jij gaat hier echt een hoop plezier aan beleven. De lightyears zullen in ieder geval niet teleurstellen; dat kan ik je garanderen.

Vuurwerk023

Registered User
@devinio bij welke winkel in de buurt heb jij van zena gehaald?

Het illegale gedeelte komt van Loots en dat is in Baarle Hertog dus bij ZENA in de buurt, het legale vuurwerk komt van meerdere winkels maar het sier komt van ZENA BAARN en Witte Tentenverhuur Eemnes, verder nog een paar plaatselijke winkels in H'sum, zie dat jij ook uit H'sum komt, welk gedeelte van H'sum?

Rubingh

Registered User
Het illegale gedeelte komt van Loots en dat is in Baarle Hertog dus bij ZENA in de buurt, het legale vuurwerk komt van meerdere winkels maar het sier komt van ZENA BAARN en Witte Tentenverhuur Eemnes, verder nog een paar plaatselijke winkels in H'sum, zie dat jij ook uit H'sum komt, welk gedeelte van H'sum?

hilversum noord..ga zelf vooral naar eemnes bij witte tenten en de welkoop in eemnes en in hollandsche rading naar de groenrijk (laatste 2 zijn lelsi dealers) heb nog geen ervaring met zena..

Vuurwerk023

Registered User
hilversum noord..ga zelf vooral naar eemnes bij witte tenten en de welkoop in eemnes en in hollandsche rading naar de groenrijk (laatste 2 zijn lelsi dealers) heb nog geen ervaring met zena..

Oké ben dit jaar ook naar groenrijk geweest voor wat los spul, op welke school zit je dan?

Rubingh

Registered User
ik doe een dag in de week school, maar dat houdt in februari op. einde opleiding met het papiertje in de zak..

Bovenaan