Dit is een van de videos?, best gevaarlijk. Die pijlen komen genees de lucht in.
vuurvent Registered User 24 december 2012 #21 Dit is een van de videos?, best gevaarlijk. Die pijlen komen genees de lucht in.
H hutter Registered User 24 december 2012 #22 Heb dit ooit heel vroeger een keer op tv gezien, bedankt voor het delen.
H hutter Registered User 24 december 2012 #23 Zelfde mensen komt bij mij uit de oude doos. Misschien wel leuk om te vertellen want na die tv uitzending die ik uiteraard toen gezien had, kwamen we ze toen een keer tegen bij Alpeco en hebben we nog een tijdje met ze staan praten.
Zelfde mensen komt bij mij uit de oude doos. Misschien wel leuk om te vertellen want na die tv uitzending die ik uiteraard toen gezien had, kwamen we ze toen een keer tegen bij Alpeco en hebben we nog een tijdje met ze staan praten.
V vuurwerkfreakz Nieuwe Member 24 december 2012 #24 Thanks voor het delen. Erg mooi om deze nostalgische beelden te bekijken. Hopelijk duiken er meer beelden op.
Thanks voor het delen. Erg mooi om deze nostalgische beelden te bekijken. Hopelijk duiken er meer beelden op.