vuurwerkcampagne

GMP82

Zilveren Member
Laatste filmpje laat nog steeds op zich wachten.... zouden ze het vergeten zijn? Of fout op de website?

EDIT --> laat maar, nu doet ie het wel.

Laatst bewerkt:

Mar3sjak

Registered User
Kom op jongens, dit is toch met een vette knipoog bedoeld. Wie dat niet inziet...alleen de terroristen die zichzelf altijd zo serieus nemen, worden voor schut gezet. So what!?!

Ik lag ook helemaal dubbel toen ik ze voor het eerst zag.

We hebben nog flink wat jaren te gaan en een beetje afwisseling in de campagnes lijkt me zo slecht toch niet. Altijd origineel blijven om aandacht te blijven trekken.

Wel raar dat Sire gestopt is met campagnes trouwens... :confused:

Ik denk, maar weet dit niet zeker, dat SIRE de campagne is afgenomen om hem aan Consument en Veilheid te geven.

En dit weet ik weer wel zeker; de campagne moet zo beter gaan aansluiten bij wat de Minister te vertellen heeft.

Ze waren nog op zoek gegaan naar een vuurwerkpijl met afstandsbediening uit 2006.
Maar die waren allemaal op.

:blink1:

Laatst bewerkt:

Moessa

Registered User
Ik weet niet of dit soort filmpjes veel zullen uitmaken. Domme jeugd heb je altijd en ongelukken gebeuren ook altijd. De filmpjes zijn grappig om te zien maar een heel groot verschil zullen ze niet maken.

Het is toch vooral hoe de jeugd naar vuurwerk kijkt wat zal bepalen hoe ze ermee omgaan.

GMP82

Zilveren Member
De opzet van het filmpje is ook totaal anders, misschien daarom weg gelaten op de LAAF site... (zijn geen terroriste te vinden in dat filmpje).

Dat 5e filmpje komt wel stuk dichterbij de consument... want zo gaat het idd op oudjaarsavond

Laatst bewerkt:
Bovenaan