Vuurwerkcampagne Stichting Vuurwerktraditie

p-aart-y

FPM Hangouderen
Ik had vorig jaar al posters uitgeprint om op de wildplak borden te hangen die hier verspreid door de stad staan. Het is er toen niet van gekomen maar dit jaar zal dat toch wel moeten lukken.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ik had vorig jaar al posters uitgeprint om op de wildplak borden te hangen die hier verspreid door de stad staan. Het is er toen niet van gekomen maar dit jaar zal dat toch wel moeten lukken.

Wij willen dan wel fotos zien! Goede actie!

GMP82

Zilveren Member
Inderdaad, zou helemaal geweldig zijn om foto's te zien van de "posteractie in uitvoering", dat motiveert anderen ook weer om ze op te hangen. Goed voorbeeld doet goed volgen!

p-aart-y, alvast bedankt voor jouw bijdrage!

p-aart-y

FPM Hangouderen
Vandaag heb ik posters op de wildplakborden opgehangen.

De eerste heb ik opgehangen langs een druk fietspad waar ook veel jongeren fietsen!
P1010119_9.JPG

Deze is opgehangen bij de sporthal waar binnenkort een zaalvoetbaltoernooi begint die 2 weken lang duurt.
P1010122_2.JPG

En als laatste 1 bij mij naast de voordeur.
P1010125_5.JPG

De tekst is geprint op A3 formaat.

blackpowder

Registered User
Goedenavond.
Ik zal deze morgen uitprinten op mijn werk en op de sportvereniging ophangen.
Persoonlijk vindt ik dit een heel goed initiatief en doe hier graag aan mee.
Is trouwens bijvoorbeeld een aantal vuurwerkverkooppunten benaderd deze op te hangen?

Mvg blackpowder

Laatst bewerkt:

GMP82

Zilveren Member
Ik heb dat dit jaar nog niet gedaan. Pronk doet het vermoedelijk uit zichzelf (voorgaande jaren het enige punt waarvan ik altijd bevestiging kreeg).

Maar alle hulp is welkom, dus heb je goed contact met verkooppunten (of juist in het sport/verenigingswezen, scholen), maak hier dan gebruik van!

Moet eerlijk toegeven dat mijn motivatie wat was gedaald, aangezien ik het al 3 jaar heb geprobeerd het grootschalig van de grond te krijgen, maar dat wilde tot dusver gewoon niet lukken. Dit jaar wellicht?! MET JULLIE HULP!

En post het resultaat, de foto's van P-aart-y motiveren mij in ieder geval weer wat! (Dus nogmaals dank aart!)

sprinkhaan

Registered User
Ik heb de volgende email aan het communicatie team van mijn woonwijk gestuurd:

http://www.vuurwerktraditie.nl/index.php/publicties/downloads

Ik wilde u wijzen op de volgende link waar hele mooie pamfletten staan die wijzen op een verstandige omgang met vuurwerk en de feestviering rond oud en nieuw.
Dit is volledig gratis ter beschikking gesteld en vrij door u te gebruiken.

Ook wilde wij vragen, mocht dit positief door u worden ontvangen, om deze verder te delen met de andere wijkteams,bewoners groepen en andere belangstellenden.

Ik denk dat de boodschap die hierdoor word uitgedragen wel eens extra onder de aandacht mag worden gebracht, oud en nieuw is een feest en dat moeten we zo houden!

M.v.g. ************

GMP82

Zilveren Member
Top Sprinkhaan, nu hopen op een positieve reacties en veel hangende posters!!

Zelf printen en ophangen is natuulijk altijd het beste!

Maar men kan ook helpen, door onze actie te delen op facebook!

Deel de posts over onze posteractie! Je kan ook 1 of meerdere miniatuurposters uit ons foto-album op facebook delen.

Hoe meer mensen delen, hoe meer mensen het zien. Elk slachtoffer of elke schade die we voorkomen is meegenomen!

Bovenaan