Je bent toch een pyro of niet?? Romeinse kaarsen, babypijlen zijn al weg. Het hele concept van artikelen verbieden omdat een aantal relnichten er niet mee om kan gaan staat mij niet aan. Ook het klein vuurwerk is onderdeel van de hobby voor mij. Wat mij betreft geven we geen krimp meer en blijven de single shots.
Beetje bij beetje lever je in net zolang totdat de trekker is overgehaald.
helemaal mee eens.
wat er straks overblijft zijn alleen nog de compounds want dat is het enige vuurwerk wat stabiel wordt neergezet omdat het dat is en omdat het zoveel kost.
kleine cakejes zullen snel ook een verbod krijgen want die kunnen omvallen zonder vuurwerkgrip of bakstenen.
al het vuurwerk is gevaarlijk bij verkeerd gebruik, ook kleine cakejes van onder je voet afschieten zoals ik de jeugd ook zie doen.
kleine saluteblokkies 16 tot 25 shots met voetje erop beetje schuin houden en hoppa.
verbieden we het hier en verkopen we het vervolgens wel in belgie en duitsland als branche zijnde...
gaan ze toch gewoon daar naartoe??
romeinse kaarsen zijn mij afgenomen iets wat ik mij heb aangetrokken, ik had er vroeger hele cakes van gemaakt.
en ook bij deze jaarwisseling hadden een paar pakken kaarsen voor mij een uitkomst geweest.
ik had nog wat singleshots liggen dus die heb ik afgestoken,.
wat ik er maar mee wil zeggen is: je houdt straks geen klein spul meer over, alle kleine dingetjes die toch een redelijk effect gaven zijn vertrokken.
geen gefluit meer, geen gekleurde balletjes meer, geen geknal meer, niet eff een klein cakeje op de vooravond, straks geen WOEESSSHHH van het opstijgen meer.
alleen maar compoundcakes... peperdure in paar minuten leeggeschoten compoundcakes..