Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb mijn initiële reactie verwijderd. Ik heb me helaas laten verleiden tot het geven van een kinderachtige reactie op bovenstaande kinderachtige reactie2 dingen.
Miserabele pijljtjes? De Funke pure kwaliteitspijlen gemist dit jaar?
zoveel dingen mooierr dan vuurwerk afsteken.? Praat voor jezelf en bedenk gelijk even of dit nog wel het juiste forum voor jou is.
Prettige dag nog.
Dat is niet mijn punt. Tuurlijk vind ik vuurwerk met oud en nieuw leuker, maar het is heel simpel zoals al eerder gesteld door Tony. Als de politiek een verbod wil dan gaat het verbod gewoon komen. En er zijn echt waar belangrijkere dingen in het leven om je druk over te maken hoor.Ehm, een heel grote hoeveelheid hier is zeker 40+ en heel veel 50+ers tot 60+ers aan toe, dus het is waarschijnlijk meer een persoonlijk iets. Maar als jij het zonder vuurwerk ook leuk vindt is dat helemaal prima natuurlijk hè![]()
Gelukkig dat hij dat niet doet (op de man spelen)Nee, diegene is hij niet en het siert je niet hoe hard je direct op een man speelt die je niet kent.
Het komt ook wel apart over als je weer op een forum van vuurwerkliefhebbers terugkomt om te vertellen dat je een vuurwerkverbod wel ok vindt want je vergat toch zelf je vuurwerk mee te nemen... Misschien ben je gewoon niet meer zo pyrofiel als de gepassioneerde (meest ook niet meer zo jonge) liefhebbers, prof schieters, winkeliers en importeurs waartussen je je hier bevindt. Niks mis mee, maar dan kun je de reacties wellicht wat beter in het juiste licht zienGelukkig dat hij dat niet doet (op de man spelen).Anyway, ik kwam al niet zo vaak meer op FPM dus het zal hier wel weer voorlopig bij blijven. Maar ik laat me niet de mond snoeren door een of andere mafklapper op een forum
"mompelt iets van "tussen de regels doorlezen" Ik heb aangegeven waarom ik begrijp dat ik een verbod op knalvuurwerk en vuurpijlen best een goede move vind als wisselgeld tegen een totaalverbod, ongeacht dat ik een verbod onzin vind. Nee ik ben niet voor een totaalverbod, maar begrijp wel dat het er wellicht ooit wel van zal komen omdat het gewoon zo werkt in de politiek en als het verbod er is ik het ook weer niet zo van belang zal vinden om daar een punt van levensbelang van te maken (dat is iets anders dan voor een verbod zijn)Het komt ook wel apart over als je weer op een forum van vuurwerkliefhebbers terugkomt om te vertellen dat je een vuurwerkverbod wel ok vindt want je vergat toch zelf je vuurwerk mee te nemen... Misschien ben je gewoon niet meer zo pyrofiel als de gepassioneerde liefhebbers, prof schieters, winkeliers en importeurs waartussen je je hier bevindt. Niks mis mee, maar dan kun je de reacties wellicht wat beter in het juiste licht zien![]()
Klopt! Mijn eigen vrouw roept zelfs: Van mij mag er een verbod komen. Dan zeg ik: En ik dan? Hoevaak heb ik uitgelegd waar het probleem zit? Mensen die geen liefde hebben voor vuurwerk, redeneren allemaal hetzelfde. En dit zie je nu gebeuren.The brainwash has been completed.
Mijn bloedeigen moeder zou nog tekenen (zover ze dat nog niet gedaan heeft?!), terwijl die toch al vaak genoeg van me te horen heeft gekregen hoe de vork in de steel zit.
Ik hoorde overigens ook verhalen dat er op basisscholen gelobbyd werd om het manifest te ondertekenen, zowel bij personeel, als bij ouders. Wat het dan extra goed doet, is dat er een schoolgenootje zichzelf stevig verminkt heeft - uiteraard met illegale zooi of onverantwoord k*tgedrag - maar tekenen als een malle, stuk voor stuk.
Ben ik niet met je eens. Mijn vrouw heeft niks met vuurwerk maar is tegen een verbod. Ze zegt dat ze er van geniet als ze mij glinsterende ogen ziet als ik weer eens blij met vuurwerk bezig ben. Dus niet alle mensen die geen liefde hebben voor vuurwerk redeneren hetzelfde.Klopt! Mijn eigen vrouw roept zelfs: Van mij mag er een verbod komen. Dan zeg ik: En ik dan? Hoevaak heb ik uitgelegd waar het probleem zit? Mensen die geen liefde hebben voor vuurwerk, redeneren allemaal hetzelfde. En dit zie je nu gebeuren.
Heren..
Laten we het op dit forum in ieder geval onderling nog gezellig houden en niet op de man gaan spelen.
Laten we niet net als de grote massa alleen onze eigen mening goedvinden zonder je iets te kunnen voorstellen dat een ander er tegenover gesteld over denkt.
Laten we het er op houden dat we allebei een ochtendhumeur hadden. Verder vond ik mijn reactie niet echt puur op de man maar ik kan wel bot uit de hoek komen weet ik van mezelf.Ik heb mijn initiële reactie verwijderd. Ik heb me helaas laten verleiden tot het geven van een kinderachtige reactie op bovenstaande kinderachtige reactie
Ben ik niet met je eens. Mijn vrouw heeft niks met vuurwerk maar is tegen een verbod. Ze zegt dat ze er van geniet als ze mij glinsterende ogen ziet als ik weer eens blij met vuurwerk bezig ben. Dus niet alle mensen die geen liefde hebben voor vuurwerk redeneren hetzelfde.
Ik MOET helmaal niks??Was ook een beetje gechargeerd! Maar je moet wel bekennen dat het merendeel vaak hetzelfde roept: Zonde van het geld etc. Tevens vindt mijn vrouw het ook leuk als ik geniet, maar ze maakt ook opmerkingen over de dieren, harde knallen en praat daarna wel over een verbod. Ook al heb ik vaak uitgelegd hoe de vork in de steel zit. Laat mij dus zien dat het grote merendeel van de mensen redeneert zonder écht na te denken.
En dit kost ons nu de traditie.