vuurwerkbieb.nl @ Salou in Spanje Mei - Juni 2012

vuurwerkbieb.nl

Registered User
Dank je wel Fred. Leuk om van jou een persoonlijke reactie te krijgen!

Ik kan het zeker niet laten, 365 dagen per jaar moet ik gewoon met vuurwerk bezig zijn, anders is het leven een stuk minder leuk haha.

Het is gewoon een levensstyle, het stroomt nu eenmaal door mijn bloed die drang naar vuurwerk haha.

Had je mn beelden van vorig jaar vanuit Italie ook al gezien?

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Lache zeg, ben daar een paar jaar geleden ook geweest. Als het goed is, is dit de winkel die ook vis en duik spullen en aanverwante artikelen verkoopt?
Klein assortiment vuurwerk in vitrines. Vond het toen behoorlijk prijzig en weinig bijzonders wat ze hadden. Een gewoon 19 shots potje kostte toen iets van 30 euro. Vergelijkbaar met in nl.

mickeyzegtboem

Registered User
Lache zeg, ben daar een paar jaar geleden ook geweest. Als het goed is, is dit de winkel die ook vis en duik spullen en aanverwante artikelen verkoopt?
Klein assortiment vuurwerk in vitrines. Vond het toen behoorlijk prijzig en weinig bijzonders wat ze hadden. Een gewoon 19 shots potje kostte toen iets van 30 euro. Vergelijkbaar met in nl.

Winkeltje net voor het spoor is dit, met voornamelijk kleding en wapens, en inderdaad ook wat visspullen.
Ben er vorig jaar ook heel even geweest, maar na het zien van de prijzen direct weer gillend Salou uitgevlucht.
klein assortiment, en de prijzen zijn echt op toeristen gericht.

Mocht iemand in de buurt zijn dit jaar, en je wilt wat vuurwerk kopen, rijd dan even naar tarragona (futbol mania, groot assortiment, maar niet echt goedkoop) of Reus (coets jormicoy, goede prijzen, iets kleiner assortiment als het winkeltje in tarragona, maar je word hier wel heel netjes geholpen)

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Winkeltje net voor het spoor is dit, met voornamelijk kleding en wapens, en inderdaad ook wat visspullen.
Ben er vorig jaar ook heel even geweest, maar na het zien van de prijzen direct weer gillend Salou uitgevlucht.
klein assortiment, en de prijzen zijn echt op toeristen gericht.

Mocht iemand in de buurt zijn dit jaar, en je wilt wat vuurwerk kopen, rijd dan even naar tarragona (futbol mania, groot assortiment, maar niet echt goedkoop) of Reus (coets jormicoy, goede prijzen, iets kleiner assortiment als het winkeltje in tarragona, maar je word hier wel heel netjes geholpen)

Haha klopt, ik schrok ook zo van die prijzen dat ik er niet eens wat gekocht had toen. En het is inderdaad die net over het spoor. Werd er trouwens ook niet echt vriendelijk geholpen, maar dat is wel vaker in spanje.

vuurwerkbieb.nl

Registered User
ik zal de folder wel even inscannen van deze winkel in Salou (Marial)

Het is overigens de enige winkel in Salou die vuurwerk mag verkopen. Alleen de dagen rond San Juan zullen er iets meer dan tien winkels zijn die vuurwerk mogen verkopen.

De prijzen vond ik ook belachelijk duur, maar wel leuk dat er heel het jaar vuurwerk te koop is en afgestoken mag worden.

Jammer dat ik niet eerder wist van die winkels in Taragona en Reus want ik ben in beide plaatsen geweest :sad:

In Reus ben ik nog wel langs een importeur gereden, maar deze was helaas op dat moment afwezig.

Laatst bewerkt:

mickeyzegtboem

Registered User
ik zal de folder wel even inscannen van deze winkel in Salou (Marial)

Het is overigens de enige winkel in Salou die vuurwerk mag verkopen. Alleen de dagen rond San Juan zullen er iets meer dan tien winkels zijn die vuurwerk mogen verkopen.

De prijzen vond ik ook belachelijk duur, maar wel leuk dat er heel het jaar vuurwerk te koop is en afgestoken mag worden.

Jammer dat ik niet eerder wist van die winkels in Taragona en Reus want ik ben in beide plaatsen geweest :sad:

In Reus ben ik nog wel langs een importeur gereden, maar deze was helaas op dat moment afwezig.

Die importeur in reus, zat die net achter het stadion? Want dan is dat coets!
Is gewoon de gehele week open, alleen tijdens de siësta zit het hek dicht.
Even op de bel drukken, en opaatje komt z'n bed af en neemt alle tijd.

vuurwerkbieb.nl

Registered User
@mickeyzegtboem:

Ik denk dat hij Espinos bedoelt in Reus? Coets jormicoy is volgensmij geen importeur, Espinos in Reus wel.

http://www.espinos.com/

ghehe klopt helemaal, ik ben het toevallig net aan het posten!

en hier stond wel een oude vuurwerkbus op het terrein en was 1 kleine bunker, maar geen persoon te vinden. en ik ben er best lang geweest, aangebeld, geklopt, etc. Het leek er wel een spookterrein echt heel vaag

Laatst bewerkt:
Bovenaan