Vuurwerkbeelden op internet

Dreek

Registered User
Re: Leuke vuurwerkbeelden op internet

Vuurwerk in Beijing met afgelopen Chinees nieuw jaar, vanuit een helikopter, aardig gek dacht ik zo...:surprised:

Tony

Administrator
Medewerker

Wij wilden in eerste instantie ook naar Beijng gaan maar toen we zagen dat het vuurwerk daar duurder is in Nederland zijn we verder gaan zoeken. Een cake kost daar gewoon 100euro en dat heeft te maken dat de afgelopen 20 jaar Panda de enige was die daar zijn vuurwerk mocht verkopen. Althans, de laatste paar jaar hebben er twee andere fabrieken ook vergunning gekregen maar je snapt dat het niet goed is qua prijs als er maar zo weinig hun vuurwerk mogen aanbieden.

Daarbij is het ook vaak stervens koud in Beijng rond deze tijd. Een gemiddelde temp. van -5 graden :)

Beelden zijn er in ieder geval super gaaf uit!

Moontan

Moderator
Medewerker

Vuurwerk flowerbed 80 kilo in minder dan 1 minuut..
Wat gebeurt er als een gek een cobra6 midden op de doos gooit...
Fireworks 600 shots Air Force One

bridge

Bronzen Member

Steek in china geen rotje in putdeksels. Hoogst waarschijnlijk maakt Meneer Chinees hier kennis met Meneer Methaangas.

http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Putdeksel-lanceren/m1fz4s6frh9q

Ik heb er nog 1 gezien op een duits tv kanaal, alleen dat filmpje was niet grappig. Die gozer werd lekker zijn jas van zijn lijf gerukt door de schokgolf. Dan ben je er zelf waarschijnlijk niet echt goed aan toe.

ben toch benieuwd geworden naar dat andere filmpje... durf het binna niet te vragen maar...............

KoenL

Registered User

Smerig filmpje, maar wie niet horen wil...tja. Laat dit maar eens zien als je voorlichting geeft aan een klas met pubers. Hopelijk maakt het ze bewust van het bewerken/kloten/idioot doen met vuurwerk. Pijpbommen fabriceren, shells uit de hand ontsteken...het wordt tijd dat men is bewust wordt van de kracht van dat zwaardere spul.

Beeld kan schokkend zijn. Je ziet in het filmpje niet veel details, maar een stuk vuurwerk ploft in iemand z'n hand. Zijn hand is hij kwijt.

http://www.dumpert.nl/mediabase/2075321/24b2a0c0/je_bent_een_rund.html

smilli

FPM Filmer

Weer een update met spectaculair materiaal!
Videos van een thais pyrotechnisch bedrijf als ik me niet vergis, bekend van het Yasothon rocket festival wat sommige wel kennen denk ik.

D

Deleted member 17038

Guest
En van een bekende uploader deze keer aandacht voor hele aparte sterretjes! Ze branden niet zoals die saaie grijze stokjes die we allemaal wel kennen dus kijk goed!

Bovenaan