Vuurwerkbeelden op internet

Jean Cross

Registered User
Re: Dumpert vuurwerkbeelden

Wow, die vliegers zijn echt leuk.!

Filmpje 2: Geen commentaar... gekkenwerk.!

Wereldrecord raketjes echt stoer, jammer dat het zoveel werk is voor die paar tellen, maar wel machtig mooi.!

Slomo-beelden echt cool

vuurwerk in aquarium... hoeeeee kansloossss.!! haha.

Leuk vermaak.!

KruitFreak

Registered User

Hahaha, wat een idioten in dat bad zeg!

Vliegers zijn erg mooi, ik vond vliegeren vroeger nooit zo leuk maar ben blij dat tijden veranderen:)

KoenL

Registered User

Ik heb enkele post verwijderd waar pannen met vuurwerk de lucht in werden geschoten. Hartstikke leuk, maar daar is het vuurwerk niet voor. Vuurwerk gebruik je niet om iets mee af te schieten (geen pannen, putdeksels, prullenbakken, etc), dit vatten we simpel samen onder vandalisme.

Filmpjes zijn van harte welkom, maar enige vorm van vandalisme willen we niet op de site. :)

D-Joriz

Registered User

ik vind het maar enge filmpjes die ontploffingen van vuurwerkfabrieken in een bewoond stukje wereld..dat laat maar wéér zien dat vuurwerk beter op een hoge berg gemaakt kan worden of diep diep in de bossen

KoenL

Registered User
Re: Leuke vuurwerkbeelden op internet

Pfff, weer zo'n idioot die het vuurwerk in negatief daglicht zet!!

(Hahaha!)

Uutgrunn

Registered User

Deze filmpjes hebben mensen van jullie vast al wel eens gezien. Die gekke japanners laten gewoon gigantische shells ontploffen op de grond! Moet wel zeggen dat het er super spectaculair uitziet

britain

Registered User

ZIEKKKKKKKKK!! haha..

Leuk voor in je straat! hehe..

(die gasten in dat filmpje zijn wel heel droog trouwens!)

Laatst bewerkt:

Alfred

Registered User

Ben altijd nog op zoek naar een filmpje waarin een man vanuit z'n handen (!) lawinepijlen afsteekt. Ik heb hem alleen nooit meer kunnen vinden. Iemand enig idee?

polleke45

Registered User

Ben altijd nog op zoek naar een filmpje waarin een man vanuit z'n handen (!) lawinepijlen afsteekt. Ik heb hem alleen nooit meer kunnen vinden. Iemand enig idee?

Weet je zeker dat het een lawine pijl uit de hand was want ik ken wel een filmpje met een gast die pijlen uit zijn hand schiet maar geen lawinepijl.

Alfred

Registered User

Weet je zeker dat het een lawine pijl uit de hand was want ik ken wel een filmpje met een gast die pijlen uit zijn hand schiet maar geen lawinepijl.
Volgens mij waren het inderdaad lawinepijlen maar zeker weten doe ik het niet. Hij pakt de pijlen in ieder geval bij de kop vast, steekt ze aan en als ze beginnen te trekken laat ie ze los. Erg indrukwekkend. Volgens mij was het een filmpje uit Spanje.

polleke45

Registered User

Volgens mij waren het inderdaad lawinepijlen maar zeker weten doe ik het niet. Hij pakt de pijlen in ieder geval bij de kop vast, steekt ze aan en als ze beginnen te trekken laat ie ze los. Erg indrukwekkend. Volgens mij was het een filmpje uit Spanje.

Oh die met die blauwe pijlen met heel veel mannetjes die dat herhaaldelijk doen. Ik noemde die de eerste menselijke cake.

KoenL

Registered User

Oh die met die blauwe pijlen met heel veel mannetjes die dat herhaaldelijk doen. Ik noemde die de eerste menselijke cake.

Er gaan hier 2 dingen door elkaar. Een traditie die in Griekenland wordt gehouden en een idioot die inderdaad een lawinepijl uit zijn handen schiet. Het filmpje gaan we hier NIET plaatsen.

elmo

FPM Moderator

Denk dat ze de films van Cangas de Narcea bedoelen die hier op het forum te vinden zijn.
Zoals deze :

Laatst bewerkt:
Bovenaan