Vuurwerkakkoord blijft uit

Tony

Administrator
Medewerker
Duidelijk verhaal!
De berichtgeving eerder klopt DUS NIET!
Daarin stond dat het sinds gisteren afgelopen zou moeten zijn en dat VW in Belgie (Prof) niet meer te koop was!

Sweet Laker

Registered User
Een akkoord zit er volgens de Belgen voor de jaarwisseling niet meer in.

Dat is niet praktisch ook, het is nu 20 december. Al komt het akkoord er wel nog voor de jaarwisseling. De meeste mensen zijn nu toch allang voorzien van hun vuurwerk. En gaat het volgend jaar pas effectief in werking zeg maar.

Ach ja, we zullen zien hoelang dit gat in de wet nog blijft bestaan,..

AWG

Registered User
vandaag stond er zelfs een reclame in het algemeen dagblad van alpeco.
je moet maar lef hebben denk ik dan.:laugh:

dat het dit jaar niet door zou gaan leek me ook al vrij logisch, beetje kort dag zo.
misschien is het wat voor alpeco om ook een paar zaakjes in nederland te starten?? :blink1:

Ray_BE

Registered User
IK ben gister nog bij Alpeco geweest en niks aan de hand. Maar als dit er door komt ben ik benieuwd wat Alpeco met de huidige voorraad spektakelvuurwerk doet, normaal wordt dat zo verkocht maar als die nieuwe regelgteving komt dan gaat het niet zo makkelijk. Alpeco zal zich nou meer geen richten op feestvuurwerk wilen ze met de nieuwe regelgeving overeind blijven.

Tony

Administrator
Medewerker
IK ben gister nog bij Alpeco geweest en niks aan de hand. Maar als dit er door komt ben ik benieuwd wat Alpeco met de huidige voorraad spektakelvuurwerk doet, normaal wordt dat zo verkocht maar als die nieuwe regelgteving komt dan gaat het niet zo makkelijk. Alpeco zal zich nou meer geen richten op feestvuurwerk wilen ze met de nieuwe regelgeving overeind blijven.

Een groot gedeelte van de markt die Alpeco bestrijkt ligt in Frankrijk!
Laat ik het zo zeggen een gedeelte van de markt die bonbridge bestrijkt want Alpeco is eigenlijk alleen een winkel van hun.

Ray_BE

Registered User
Een groot gedeelte van de markt die Alpeco bestrijkt ligt in Frankrijk!
Laat ik het zo zeggen een gedeelte van de markt die bonbridge bestrijkt want Alpeco is eigenlijk alleen een winkel van hun.

Dus Alpeco is eigenlijk een vestiging van Sinomax.

Zoals de Zena winkels onder original fireworks vallen?

Dus Sinomax is te vergelijken met Original fireworks?

ontopic..

Maar als de regelgeving komt dan is spektakelvuurwerk is niet meer te krijgen voor de Nederlandse "consumenten". ALs ik Belgie was zou ik het zo laten, ze lopen enorm veel inkomsten mis als de nieuwe regelgeving in gaat. Het is niet het probleem van Belgie maar van Nederland.

Bovenaan