Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
pff nr zoveel....
Wordt er een beetje moe van hier in Nederland,
steek je vinger uit , is er wel een tegenactivist
Eet je vlees, is er wel een tegenactivist
steek je vuurwek af, is er wel een tegenactivist
laat je een scheet, is er wel een tegenactivist
Heb je een feestje, is er wel een tegenactivist
enz enz
In dit land zit het vol met mensen die blijkbaar niks te doen hebben dan heel de dag achter de geraniums te zitten, en zich zitten te ergeren aan de maatschappij zoals deze is tegenwoordig. Al die mensen verzinnen allerlei zotte ideeën waar ze vaak nog medestanders in vinden ook. Lawaai, geweld, een loslopende hond, een grasveld, scooters, vuurwerk, evenementen, feestjes, geluid, vreemdelingen, altijd is er wel een iemand op tegen.
Voor dit soort types (want in mijn ogen willen ze allemaal hetzelfde een saai land waar niks te beleven valt en je wordt opgepakt zodra je hard praat) moeten we een eiland aanleggen ergens ver weg waar niemand last van ze heeft. Kunnen ze lekker zelf werken aan hun ideale wereld.
Ik ben bezig aan een brief aan Metro, waarin ik reageer op dit artikel, ik hoop dat het geplaast word, zodat Nederland nou eindelijk eens de andere kant van "dat constante geknal" ziet!
Dus misschien dat jullie binnenkort mijn bericht in de krant lezen
(ga nou niet allemaal brieven naar Metro schrijven, dat heeft geen enkel nut)
Ach jah , ik zou me er niet al te druk om maken.
Zulke mensen heb je voor elke leuk dingetje die je kan doen.
Overal heb je medestanders en tegenstanders.
Die kerel die dat verzint mogen ze wat mij betreft doodmaken.
Denk die vent zich dan niet in wat voor gevolgen dat kan hebben. Dan krijg je alleen maar dat mensen illegaal gaan handelen met alle gevolgen van dien. Ik vind dat gewoon een slap gelul. Ik vind dat een ander z'n plezier ontnemen.
We geven toch ook een hele hoop geld uit aan dure vakanties en wat dacht je van dure etentjes en drank.
Nee ik hoop echt dat dat nooit zal gebeuren, en dat we elk jaar op oudejaarsdag lekker legaal mogen stoken. Het is maar 1 dag in het jaar. Dus waar maakt die vent zich druk over.
Die kerel die dat verzint mogen ze wat mij betreft doodmaken.
Denk die vent zich dan niet in wat voor gevolgen dat kan hebben. Dan krijg je alleen maar dat mensen illegaal gaan handelen met alle gevolgen van dien. Ik vind dat gewoon een slap gelul. Ik vind dat een ander z'n plezier ontnemen.
We geven toch ook een hele hoop geld uit aan dure vakanties en wat dacht je van dure etentjes en drank.
Nee ik hoop echt dat dat nooit zal gebeuren, en dat we elk jaar op oudejaarsdag lekker legaal mogen stoken. Het is maar 1 dag in het jaar. Dus waar maakt die vent zich druk over.