Vuurwerk4all Leiden

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Dus nu heb ik de bevestiging van m'n bestelling (via kortingsbonnen) opgestuurd, maar nu moet ik alsnog opnieuw bestellen?

Dim

Product Beheer
Medewerker
Als er producten in je bestellijst staan die niet meer op de site staan heb je kans dat je daar vervangers voor krijgt. Als dit het geval is kan je ervoor kiezen om overnieuw te bestellen of om wim te contacten over de vervangers.. Dat is wat ik had begrepen.

jetztgehtslos

Registered
Dus nu heb ik de bevestiging van m'n bestelling (via kortingsbonnen) opgestuurd, maar nu moet ik alsnog opnieuw bestellen?

Leg je bestelling langs het huidige aanbod van de webshop en bestudeer de verschillen.

Je kan in de huidige webshop gebruik maken van de mogelijkheid om je bestelling in delen te doen. Zo kan je producten die beperkt leverbaar zijn alvast bestellen. De producten die nu bij op = op staan betreft het dan. Als deze uitverkocht zijn, zullen ze niet opnieuw aangeleverd worden. Op = daadwerkelijk op.

Wim heeft daarnaast aangegeven dat er gedurende de week nog enkele producten toegevoegd zullen worden aan de webshop, als hij meer inzicht in de hoeveelheden heeft. Hier kunnen dus ook producten bij zitten die je eerder besteld hebt, maar nu (tijdelijk) niet op de site staan. Hij gaf aan uiterlijk dit weekend het definitieve assortiment online te willen hebben.

Als je verder vragen hebt, dan raad ik je aan contact op te nemen met Wim.
Telefoonnummer: 0715234767

Dim

Product Beheer
Medewerker
Bericht van Vuurwerk4all over de demo!

Wij houden onze jaarlijkse demo op 10 december 2011 in leiden.
De locatie is als volgt.

Voetbalvereniging Leidsche Boys.
Voorschoterweg 8c Leiden

Open vanaf 19.00 uur start show om 20.00 uur.
De show wordt geschoten door katan vuurwerk.
Wij zullen producten schieten van Dynasty, Bonfire en Rubro.

Wij hebben een grote vergunning hiervoor dus we gaan een gigantische finale schieten.

IK BEN BENIEUWD!!

gizmo75

Registered User
Hi all, ook vandaag heb ik even contact met Wim gehad en helaas heeft hij te maken gekregen met tegenslag in de persoonlijke sfeer waardoor zijn gedachten even ergens anders bij zijn. Afgaande op zijn reactie ga ik er vanuit dat komend weekend de site wel zo compleet mogelijk zal zijn, maar dat is dus even afhankelijk van de omstandigheden. Mocht hij de komende dagen wat minder snel reageren of beperkt bereikbaar zijn dan weet je bij deze hoe dat komt.

Vuurwerk4all

Registered User
De Dol Dwaze dagen zijn dit weekend weer van kracht.
20 procent korting op je bestelling.
Deze actie geldt tot en met zondagavond 12 uur.

gr wim

Vuurwerk4all

Registered User
Hallo Allemaal,
Hier even een laatste update.
We worden nogal afgezeken op vuurwerkcrew.nl door 1 persoon.
Weten ook wie het is die heeft er nogal problemen mee dat ie vorig jaar een uurtje moest wachten.
Wij hadden inderdaad de deur even dicht gegooid omdat we met 14 man al vanaf sochtends niet gegeten hadden door de drukte.
Wat dus ook voor ons onverzien was. Maar op dat moment was het niet anders.
Is natuurlijk makkelijk als je iemand blokkeert en hem dan afzeikt.

Vragen ons wel eens af of we volgend jaar weer 50 procent acties moeten doen ?
Denk dat we maar volgend jaar site gerichte acties gaan doen voor bijvoorbeeld leden van hier.
De mensen hier hebben me tot nu toe gewoon benaderd per mail of telefoon met hun vragen.
Gewoon zoals het hoort. Dit zal dan ook nog het enige forum zijn waar onze berichtgeving zal verschijnen.

Tevens wordt er gesproken over prijsverhogingen, ja inderdaad hebben wij wat prijzen verhoogd zoals die bij de bonfire.
Wij waren uitgegaan van bepaalde prijsverhogingen en hebben vorige week de definitieve prijslijst gehad.
daaruit bleek dat we bij een aantal producten ruim 5 euro onder de prijs zaten.
Deze hebben we dus verhoogd. Er zitten nog steeds een aantal producten onder de adviesprijs dus.
Wie er al besteld had voor de oude prijs heeft dus gewoon geluk.

Wat betreft dynasty, Deze hadden we eerder verwijderd. Echter door de teleurstelling bij veel mensen hebben we deze toch weer terug geplaatst. Echter geld dat dynasty alleen in Leiderdorp is af te halen. Waarom ? Omdat we in Leiderdorp een opslag hebben van 9 ton en in Leiden maar 4400 kg.

Hoop dat een ieder zo een beetje weet hoe en wat en wie er nog vragen heeft mail of bel ons gewoon.

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Bedankt voor de update Wim.
Kritiek leveren is gezond en het hoort erbij. Zolang het maar goed onderbouwd wordt en op waarheid berust.
Maar als een persoon constant maar blijft doorzeiken dan is het een taak voor de moderators om hier een eind aan te maken!!

Steef-Kaboom

Registered User
Ben nog steeds tevreden wim belt even netjes als er wat aan de hand is. Hopelijk krijg ik al me spul de 29ste.
tot dan wim en bedankt voor je service

Gr. Stefan

Vuurwerk4all

Registered User
Hallo stefan dat komt helemaal goed hoor. Laat me ook niet gek maken met wat ze op een andere site zeggen. Het zegt al genoeg dat ze daar alles toelaten en degene om wie het gaat blokeren zodat die zich niet kan verdedigen. Wanneer wil je dat iemand zich niet verdedigd ? Juist is het het laatste wat ik er over zeg concentreer me lekker op leiden nu want zijn de hele dag al weer druk aan het bouwen. Gr wim

P.s. Heb fred net hier toestemming gegeven om een prijsvraag te starten en geven we nog 3 big box assortimenten van rubro bij weg natuurlijk alleen voor de fpm leden. :smiling:

Laatst bewerkt:

Vuurwerk4all

Registered User
Bedankt voor de update Wim.
Kritiek leveren is gezond en het hoort erbij. Zolang het maar goed onderbouwd wordt en op waarheid berust.
Maar als een persoon constant maar blijft doorzeiken dan is het een taak voor de moderators om hier een eind aan te maken!!

Hallo fred vind ik ook en iedereen heeft me nummers en mail adressen maar goed ze doen maar he Sommige moderators scheppen er ook wel genoegen in heb ik al aan den lijve ondervonden dus ja. Wens ze veel succes daar. Maar nu gaan we het over de prijsvraag maar weer hebben ha ha dan hebben we het tenminste over de belangrijke dingen ha ha. Gr wim

Laatst bewerkt:

Cryptonite

Registered User
Wim, je hebt toen der tijd toch zelf een ban aangevraagd omdat je afstand wilde doen van je account?
Dan lijkt het me zeer onterecht om nu VWC de schuld te geven dat jij je niet meer kan verdedigen.
Misschien is het niet allemaal even probleemloos gegaan, maar volgensmij heeft Wim voor iedereen een goede oplossing gevonden :)
Ik ben benieuwd of de 29e alles van m'n bestelling aanwezig is, daar ga ik wel van uit en heb zin in het tripje naar Leiden.

Vuurwerk4all

Registered User
Wim, je hebt toen der tijd toch zelf een ban aangevraagd omdat je afstand wilde doen van je account?
Dan lijkt het me zeer onterecht om nu VWC de schuld te geven dat jij je niet meer kan verdedigen.
Misschien is het niet allemaal even probleemloos gegaan, maar volgensmij heeft Wim voor iedereen een goede oplossing gevonden :)
Ik ben benieuwd of de 29e alles van m'n bestelling aanwezig is, daar ga ik wel van uit en heb zin in het tripje naar leiden.

Hallo dank je voor je reactie.

1. Heb inderdaad zelf mijn ban aangevraagd destijds. Maar is je ook verteld dat ik een paar weken door 1 van de moderators ben gebeld om terug te komen. Zo gezegd zo gedaan maar na 1 antwoord op een vraag weer gebanned dus vind je dat dan niet vreemd ?

2. Je vuurwerk staat gewoon klaar de 29e zou niet weten waarvoor niet. Er hebben inderdaad veranderingen plaatsgevonden maar dat is omdat wij door fabrikanten zijn teruggefloten. Snap ook niet waarom een winkel uit de andere kant van het land zijn beklag doet over onze actie als je zover van ons vandaan zit. Maar 1 januari ga ik iedereen vragen zijn reactie te plaatsen over onze winkel en of ze vervangers hebben gehad. Je zal zien datber iemand voor schut staat en niet wij omdat wij al 2 jaar een 100 procent leveringsgarantie hebben behaald. En deze veranderingen die dus nu zijn noodgedwongen doorgevoerd en heb iedereen daar wel netjes van op de hoogte gebracht zoals het hoort. Gelijk maar even over de prijsverhoging zijn we daar ook vanaf. Die heeft inderdaad plaatsgevonden en puur omdat wij vorige week pas de officiele lijst van bonfire hebben gekregen. Geld alleen voor de nieuwe bestellingen en niet voor de oude dus snap dan ook niet wat daar mis mee is.

4. Maar kunnen we het nu gewoon weer over het vuurwerk hebben daarom zitten we hier toch met zijn allen. Het andere laat ik gewoon rusten want komen er toch niet uit want zijn nu eenmaal een paar super fanatie fans van andere winkels. Dus als men nog reacties heeft dan graag alleen over het vuurwerk, onze winkels of acties e.d Alle berichtgeving loopt alleen nog via hier. Hoop dat je vooral nu snapt als je punt 1 lees waarom ik heb gereageerd.

Gr wim

Laatst bewerkt:

stefantvs

Administrator
Medewerker
Thanks voor je reactie hier Wim !
Ik wordt ook zo moe van dat gezeik. Ik kom gewoon lekker bestelling ophalen de 29ste :)

Sucses met de verkoop !

Gr stefan

Bassiefireworks

Registered User
Ben blij Wim dat je je niet gek laat maken, het is natuurlijk niet niets zo'n actie met 100 bonnen. Komt neer op 10.000 euro extra vuurwerk wat je normaal misschien niet had verkocht! Het vergt wat extra tijd en inspanningen om dat in goede banen te lijden. En jij hebt dan net de pech dat er ook nog wat winkels/importeurs dwars gaan zitten. Desalniettemin blijft het een goede actie, en de communicatie met de winkel is ook erg prettig. Je kan Wim haast altijd bellen en hij mailt snel terug! Ik kijk uit naar de 29e Wim.

Svenovic

Registered User
Het wordt echt tijd dat ik mijn rijbewijs ga halen. Hele mooie acties bij deze winkel! Top! Helaas heb ik geen vervoer om erheen te rijden.
Volgend jaar dan maar!

Cryptonite

Registered User
Ik ben benieuwd of de 29e alles van m'n bestelling aanwezig is, daar ga ik wel van uit en heb zin in het tripje naar leiden.

Hallo dank je voor je reactie.

1. Heb inderdaad zelf mijn ban aangevraagd destijds. Maar is je ook verteld dat ik een paar weken door 1 van de moderators ben gebeld om terug te komen. Zo gezegd zo gedaan maar na 1 antwoord op een vraag weer gebanned dus vind je dat dan niet vreemd ?

2. Je vuurwerk staat gewoon klaar de 29e zou niet weten waarvoor niet. Er hebben inderdaad veranderingen plaatsgevonden maar dat is omdat wij door fabrikanten zijn teruggefloten. Snap ook niet waarom een winkel uit de andere kant van het land zijn beklag doet over onze actie als je zover van ons vandaan zit. Maar 1 januari ga ik iedereen vragen zijn reactie te plaatsen over onze winkel en of ze vervangers hebben gehad. Je zal zien datber iemand voor schut staat en niet wij omdat wij al 2 jaar een 100 procent leveringsgarantie hebben behaald. En deze veranderingen die dus nu zijn noodgedwongen doorgevoerd en heb iedereen daar wel netjes van op de hoogte gebracht zoals het hoort. Gelijk maar even over de prijsverhoging zijn we daar ook vanaf. Die heeft inderdaad plaatsgevonden en puur omdat wij vorige week pas de officiele lijst van bonfire hebben gekregen. Geld alleen voor de nieuwe bestellingen en niet voor de oude dus snap dan ook niet wat daar mis mee is.

4. Maar kunnen we het nu gewoon weer over het vuurwerk hebben daarom zitten we hier toch met zijn allen. Het andere laat ik gewoon rusten want komen er toch niet uit want zijn nu eenmaal een paar super fanatie fans van andere winkels. Dus als men nog reacties heeft dan graag alleen over het vuurwerk, onze winkels of acties e.d Alle berichtgeving loopt alleen nog via hier. Hoop dat je vooral nu snapt als je punt 1 lees waarom ik heb gereageerd.

Gr wim

Da's een geruststellend bericht, Wim!
Ik was er inderdaad niet van op de hoogte dat je na één reactie weer gebanned was, een vreemde zaak inderdaad.
Mooi om te lezen dat ondanks alle aanpassingen alles nog volgens plan loopt. Dit bericht stelt me weer gerust en laat zien dat alle zaken weer goed lopen. :)
Tot de 29e dan maar en je kan zeker een reactie van me verwachten, na al deze moeite toch nog iedereen het naar zijn zin maken is top!

Bovenaan