gefeliciteerd !Wij komen er ook wel weer aan hoor, ben alleen bezig met een andere site en in januari kwam er een kleine aan waardoor ik iets minder aan werk toe kwam![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
gefeliciteerd !Wij komen er ook wel weer aan hoor, ben alleen bezig met een andere site en in januari kwam er een kleine aan waardoor ik iets minder aan werk toe kwam![]()
Doel is om het vol te houden tot de najaarsacties. ?Maak er geen dry february van![]()
Wel in mijn hoofd maar moet eerst eea uitzoeken mbt de site maar hoop uiteraard zsmGefeliciteerd!!!
Ben benieuwd wanneer jullie open gaan.....een streefdatum?
Van harte!!!! En uiteraard een zeer goede reden om even kalm aan te doen.Wij komen er ook wel weer aan hoor, ben alleen bezig met een andere site en in januari kwam er een kleine aan waardoor ik iets minder aan werk toe kwam![]()
Wou ik ook doen die fire festival tot ik zag dat deze bij steenbergen 20 euro goedkoper was.Haokan is opengegaan vanaf 17:00
ik ben een Fire Festival rijker
??? denk t ook wel. Wordt flink wat boodschappentasjes sparen...Zo, dat moet een aardige 'boodschappentas vol' zijn![]()
post je ook je bestellingen ?Zo heb zondag boodschapjes gedaan bij haokan en driesprong. Zomaar 2rugge lichter ?
Oepsie. Kheb het verplaatsWat moet je met tierips dan??
(Je zit trouwens wel in het verkeerde topic)