Vuurwerk-waaghals: mijn kinderen spoorden me aan

Moontan

Moderator
Medewerker
Vuurwerk-waaghals: 'mijn kinderen spoorden me aan'

De man uit Venlo die twee rotjes liet ontploffen in zijn eigen mond, werd aangespoord door zijn kinderen. Dat laat hij weten aan L1.

Een filmpje van de man op Facebook(link is external) en Dumpert.nl is ruim 380.000 keer bekeken. Er komen veel negatieve reacties binnen.

Rotjes
Op het filmpje is te zien hoe de man twee knallers in zijn mond stopt die hij vervolgens door zijn vrienden laat afsteken. Hannes, zoals de waaghals heet, heeft wat blaren overgehouden aan zijn actie. Hij heeft twee dagen niet kunnen eten.

Spijt
Achteraf had hij toch wel wat spijt, zegt hij. Hij is aangespoord door zijn kinderen. "Er is al genoeg ellende in de wereld en er moet meer gelachen worden", zegt Hannes.

vuurwerk_in_de_mond.png

http://www.1limburg.nl/vuurwerk-waaghals-mijn-kinderen-spoorden-me-aan

Moontan

Moderator
Medewerker
Die man is niet goed bij zijn hoofd. En dat waar zijn kinderen bij zijn!! En ook nog eens de kinderen de schuld geven.
Wat een opvoeding!!

Puur

Registered User
wat een debiel zeg.....zeker in deze tijd moet je lekker gaan stunten.....en op wat een manier sjonge...
deze meneer hoort al volwassen te zijn...merk er niks van......

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Sukkelvolk.
En dan na zo'n actie je kiddo's de schuld geven.

Je kan 10 vuurwerk verboden er tegen aan gooien, maar dit soort koekwouzen blijven dit soort acties toch doen.

boozebelly

Registered User
Aangespoord door zijn kinderen... Hoe zo'n slap karakter kun je hebben?
Als dit soort mensen zichzelf verwond met vuurwerk mag je gerust spreken van een stukje natuurlijke selectie.

Michel_G

Zilveren Member
Het erge is nog wel dat deze man kinderen heeft......

Ben benieuwd wat voor opvoeding die dan krijgen, als vader zo'n volslagen randdebiel is......

bridge

Bronzen Member
Darwin Award! Jammer dat het geen Cobra was.

Dat vind ik helemaal niet jammer. Een cobra in je mond is dodelijk en geeft enorm en afschuwelijk letsel. Het is voor de kinderen ontzettend traumatisch dat mee te moeten maken. Dus lijkt me juist beter dat het lichte rotjes waren.

Bovenaan