Vuurwerk verbieden

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik krijg van dit soort mensen altijd chronische jeuk.
Toen in de jaren 90, opeens de organisatie naar house stond te demonstreren bij house party's, kreeg ik en heb ik nog steeds, het jeuk gevoel.

Ik vind Nederlands ongelofelijke zeik mensen, mensen die het lolletje van een ander niet gunnen.

Gaat iemand naar een gabberfeest, dan is volgens sommige een zoon van satan.
Ik luister al vanaf begin jaren 90 naar gabber house en ik ben geen zoon van santan. (Alleen vloek ik wel erg)

Dus ik ben een milieu verontreiniger.
Omdat ik vuurwerk afsteek.
Het milieu vervuil je al vanaf je geboorte, wat denk je van al die luiers die in de vuilnisbak gepleurd worden.

En de pot verwijt de ketel, want mevrouw Halsema, zit met haar zeik reet ook in een dikke diesel, die elke dag naar naar De Haag wordt gereden, door een chaffeur.
Mijns inziens, is de SP, de enigste partij, die niet met chaffeurs naar De Haag rijdt.

Maar ja, sommige mensen zijn zo mediageil, dat ze alles doen, om in de plubliciteit te komen.

En ik, ja ik maak me elke dag druk om het milieu en dierenleed.
Maar zullen we eerst wat wereldproblemen oplossen.
Dat Japan nog steeds op wasvissen schiet, Sibirie dat vervuild is door de olie, de kap van het regenwoud.

En verder, ik ben ook een zeik Hollander hoor.
Ik mekker ook de gehele dag, over andere mensen, de buren, het verkeer, over chronische jeuk, enz, enz.

Maar wat ik gisteren ook op AVP zei, tegen meneer Arno Bonte, even me neus ophalen... en deze Groene klodder is voor jou!!!
Gelukkig nieuwjaar en niet teveel tegen mevrouw Halsema zeiken, doet ze zelf wel....

AWG

Registered User
och ik vind dat naarhouse wel goed werk doet.:smile:

alleen je moet het in perspectief blijven zien.
hun willen liever niet dat je naar die feesten gaat, maar ze houden je ook niet tegen , ze vallen je alleen in jouw ogen lastig ermee.
de bedoelingen zijn wel goed maar de woorden die ze gebruiken kloppen niet altijd naar behoren.

ze hebben niet gezegd dat ze die feesten moeten verbieden ofzo ze willen dat wel maar ze hebben er geen actie op ondernomen.
en das dus een wezenlijk verschil met die bontje.

die zit in zo,n gemeente raad en die wil het wel gaan verbieden.
das totaal andere koek.
hij heeft een vorm van macht en dat heeft naarhouse in wezen niet (in aardse zin dan).

ik heb nog steeds zoiets van ik doe niemand kwaad met mijn vuurwerk het is maar 1 keer per jaar 16 uurtjes maar.
ik gooi geen vuurwerk naar mens of dier of huis
ik sloop niks
alles wat niet afging maak ik nat.
alles wat ik afgestoken heb gaat in de vuilcontainer.

ik val niemand lastig ermee dus die bontje moet gewoon niet zo zeiken.:amuse:

ramon&marijke

Registered User
Tsja tis gewoon zelf een mietje, zie foto`s die de ballen mist om op een andere manier in de aandacht te komen! Snap het gehele nut van van die GL partij! Zitten allemaal van die steunkousen ala Halsema............ Volgens mij kan iedere debiel zonder ambitie in de politiek.........Hij heeft vast zijn rekenmachine op zonne energie niet gebruikt om uit te rekenen hoeveel geld er in de belastinglade binnenkomt en hoeveel geld er in de economie wordt gepompt........Loopt een petitie op Planet tegen zijn voorstel!

Bovenaan