Vuurwerk Quiz 2010! - WIN VUURWERK!

Tony

Administrator
Medewerker
DAMN! Een score van 60%... Alle anderen meer succes gewenst!

Ik kwam trouwens ook wel een hele bekende foto tegen in de quiz. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn he! Ik citeer uit het wetboek van strafrecht:

"Opzettelijke schending van het auteursrecht, waaronder wordt verstaan een verveelvoudiging en verspreiding zonder de vereiste voorafgaande toestemming van de maker of de eventuele rechthebbende (in dit geval Boozebelly), geldt in Nederland als een misdrijf."

Als ik geld had voor een advocaat, dan stuurde ik er eentje op jullie af...:wink:

Sssssssttttttttttt maar ik moet zeggen. Een geweldige waar je trots op mag zijn.

elmo

FPM Moderator
De score's worden steeds beter op het moment Bert & Shadow13 met een score van 86%.
Kom op mensen wie kan deze 2 verslaan,wie heeft de meeste kennis op FPM.

Red Eagle

Registered User
Toch best pittige vragen.
Moet al wel een tijdje meelopen in de scene en op de site om alles te weten.
Maar erg leuk bedacht en het was het proberen waard.
Met een score van 53% weet ik in ieder geval weer wat mijn plaats is hier!!

Ps Komen de antwoorden ook online als de quiz is afgelopen??
Wil namelijk graag leren van mijn fouten! :tounge:

Laatst bewerkt:

marlboro20

Registered User
Shit maar 20%:embarrased:
Zijn er ook poedelprijzen?????

En ik ben na afloop van de prijsvraag erg benieuwd naar de juiste antwoorden!

maartenvincent

Registered User
Ik had sommige vragen op kunnen zoeken natuurlijk, maar dat bedacht ik me net pas..... Ik had er tijd zat voor, want 15 minuten zijn eigenlijk best lang :)

gietjo

Registered User
Ben de uitdaging net aangegaan,maar kwam niet verder dan 73%. Heb wel 1 domme fout gemaakt, maar helaas.

Succes voor de nieuwe uitdagers.

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Quiz Results

Hello Firewebs,

Here are the results for FPM Quiz 1 - November 2010
Your overall score was: 33%

Voor een vuurwerk noob vind ik dat ik t toch wel knap heb gedaan, zonder enige bronnen te gebruiken:) Maar helaas, TE WEINIG! Agh, volgende keer weer een kans xD

elmo

FPM Moderator
3 man op 86% Bert,shadow13 en Michel_G heeft Tony het echt zo moeilijk gemaakt dit jaar???

Dit moet toch beter te doen zijn!!!!!!

Michel_G

Zilveren Member
Wees gerust, nog bijna 3 weken te gaan, moet wel heel erg gek gaan, wil niemand nog over die score heen gaan!

Ik verwacht nog zeker paar mensen met 1 fout (dus score van 93/94%) en zelfs wel iemand met 100% score.

Persoonlijk vond ik hem zelf erg goed te doen. Ik ga er dus ook niet vanuit dat ik aan het einde van het jaar naar één van de Zena vestigingen hoef te rijden :hehe!:

shadow13

Registered User
Ik heb ook nog niet bepaald het idee dat ik als een van de winnaars uit de bus zal komen.Het lijkt mij ook sterk dat niemand dat kan verbeteren in 3 weken.

gietjo

Registered User
Ik wil niet zeiken, maar wil het wel ff melden. Ik dacht dat de crew niet mee zou doen, maar ik zie heartworm en ~Dim~ wel bij de uitslag staan.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik wil niet zeiken, maar wil het wel ff melden. Ik dacht dat de crew niet mee zou doen, maar ik zie heartworm en ~Dim~ wel bij de uitslag staan.

Heartworm doet puur het kalender beheer. Hij kan ook niet in de crew forums en dus bij de vragen.
Dim mag gewoon niet mee doen, maar je begrijpt dat hij sowieso uit de lijst zou worden gehaald als hij wel meer punten had gescoord.

gietjo

Registered User
Heartworm doet puur het kalender beheer. Hij kan ook niet in de crew forums en dus bij de vragen.
Dim mag gewoon niet mee doen, maar je begrijpt dat hij sowieso uit de lijst zou worden gehaald als hij wel meer punten had gescoord.

Dat is duidelijk. Het viel me gewoon op, en wist niet dat heartworm verder nergens bij kon dan alleen de kalender. Thnx

Bovenaan