Vuurwerk Quiz 2010! - WIN VUURWERK!

Tony

Administrator
Medewerker
De Quiz staat klaar. Zodra hij op 1 November de lucht in gaat zal ik direct een link hier plaatsen naar de quiz toe en je vind hem dan ook via de knop in het menu IQUIZ. De regels en de rest van de informatie staan nu in de 1ste post van deze thread. Vragen en opmerkingen kan je ook gewoon in deze thread plaatsen.

ARE YOU READY FOR 1 NOVEMBER 2010!?

DioR

Registered User
Jammer dat de quiz niet word afgerond. Ik kan hem wel maken, maar als ik hem voltooi gebeurd er niks....

DioR

Registered User
Ik krijg een wit scherm te zien. Hij laad hem niet door. Heb firefox maar ook geprobeerd met IE. Werkt bij mij niet..... Jammer

Tony

Administrator
Medewerker
Ik krijg een wit scherm te zien. Hij laad hem niet door. Heb firefox maar ook geprobeerd met IE. Werkt bij mij niet..... Jammer

Hmmm vreemd. Vaak krijg je alleen een wit scherm als je vals speelt!

GEINTJE. IE werkt helemaal niet goed met het vbulletin software. Firefox werkt hier en Safari werkt ook goed met de quiz.

polleke45

Registered User
Er zijn nu 3 mensen met 73% waaronder ik stel dat we alle drie 2e of 3e met de 73% worden hoe word het dan gedaan wie als eerste inleverde of geloot?

DioR

Registered User
Heel erg vaag... nu kon ik m wel maken. Jammer dat ik na 4x nog maar een score van 53% heb behaald haha

boozebelly

Registered User
DAMN! Een score van 60%... Alle anderen meer succes gewenst!

Ik kwam trouwens ook wel een hele bekende foto tegen in de quiz. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn he! Ik citeer uit het wetboek van strafrecht:

"Opzettelijke schending van het auteursrecht, waaronder wordt verstaan een verveelvoudiging en verspreiding zonder de vereiste voorafgaande toestemming van de maker of de eventuele rechthebbende (in dit geval Boozebelly), geldt in Nederland als een misdrijf."

Als ik geld had voor een advocaat, dan stuurde ik er eentje op jullie af...:wink:

Bovenaan