Vuurwerk Quiz 2010! - WIN VUURWERK!

Tony

Administrator
Medewerker
Op 1 November zal er op deze site een Quiz van start gaan waar je leuke prijzen kan winnen. De Quiz zal bestaan uit een selectie vragen met betrekking tot vuurwerk en de Freakpyromaniacs website.

In deze FPM quiz worden vragen gesteld met betrekking tot vuurwerk, de FPM website en de sponsor Zena vuurwerk. Bij elke vraag zie je multiple choice antwoorden en daar moet je het juiste antwoord uit kiezen. Je krijft 15 minuten om alle 15 vragen te beantwoorden.

De Regels
  • 15 Minuten per quiz
  • Quiz vind plaats van 1 November t/m 21 November
  • Elke member mag 1 keer mee doen per quiz
  • Meerdere deelnamens door 1 user op diverse ip adressen is niet toegestaan
  • Nieuwe members vanaf 29 Oktober mogen niet mee doen (IVM vals spelen)
  • Bij meerdere deelnemers op de 1ste plaats worden de winnaars uitgeloot
  • Over de uitslag (loting) kan niet gecorrespondeerd worden. Uitslag is bindend!
  • Admins, Crew en mensen uit de foto groep van FPM mogen en zullen niet mee doen met de quiz

De prijzen

1ste plaats
  • Launch Kontrol Pro t.w.v. €32,50
  • Launch Kontrol refill t.w.v. €12,50
  • Launch Kontrol extra reciever t.w.v. €15,-
  • Alphine oordoppen t.w.v. €10,95
  • 3 Verschillende '76 pyromagazines t.w.v. €24,-
  • FPM Oud en nieuw 2009/2010 dvd t.w.v. €17,50
  • Vuurwerk ter beschikking gesteld door Ramon van Gennip van de Zena winkels in Pijnacker, Tilburg en Roermond t.w.v. €105,-
  • De eerste prijs heeft een totale waarde van €217,50 :)

2de plaats
  • Launch Kontrol Pro t.w.v. €32,50
  • 3 Verschillende '76 pyromagazines t.w.v. €24,-
  • FPM oud en nieuw 2009/2010 dvd t.w.v. €17,50
  • Vuurwerk ter beschikking gesteld door Ramon van Gennip van de Zena winkels in Pijnacker, Tilburg en Roermond t.w.v. €91,-
  • De 2de prijs heeft een totale waarde van €176,-

3rde plaats
  • 3 Verschillende '76 Pyromagazines t.w.v. €24,-
  • FPM oud en nieuw 2009/2010 dvd t.w.v. €17,50
  • Vuurwerk ter beschikking gesteld door Ramon van Gennip van de Zena winkels in Pijnacker, Tilburg en Roermond t.w.v. €49,-
  • De 3rde prijs heeft een totale waarde van €102,-

Scorebord: Quiz Statestieken

De vuurwerkprijzen kunnen afgehaald worden bij Zena Pijnacker, Zena Roermond of Zena Tilburg! Wij bedanken Ramon van Gennip van de 3 Zena winkels voor deze uitstekende prijzen. Wat wil een liefhebber nou nog meer ?

We zijn op dit moment aan het kijken of er nog andere partijen prijzen beschikbaar willen stellen en mocht dit positief uitpakken dan horen jullie dit direct van ons.

De Quiz is van start gegaan: KLIK OM TE STARTEN!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Re: Vuurwerk Quiz 2010!

Leuke actie.
Maar wat moet je doen, als je al een gedeelte van die prijzen thuis hebt liggen?

elmo

FPM Moderator

Lekker prijzen pakket hoor,jammer dat ik niet mee mag doen:crying: anders had ik zeker een poging gedaan om 1ste te worden.

Tony

Administrator
Medewerker

De prijzen voor deze Quiz zijn aangepast! Ramon van Gennip van de bekende Zena winkels in Pijnacker, Roermond en Tilburg heeft voor €293,- aan vuurwerk ter beschikking gesteld voor de 1ste 3 plaatsen! Wij bedanken hem voor zijn gulle donatie en ik kan alleen maar zeggen; KIKKUH!!!!

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Geweldige prijzen dat is zeker, jammer genoeg zijn alle afstanden met de auto minstens 1 a 2 uur rijden, dus helaas kan ik sowieso al niet meedoen. Maar, ik wens heel veel andere mensen veel geluk:) Dichtsbijzinde is Pijnacker, ik HAAT openbaar vervoer en me de kans dat ik gebracht wordt is minimaal dus. En ik ga geen 5 uur fietsen voor vuurwerk. Zeker aangezien ik dan dood ben xD Dus, geweldige actie:) Ik hoop dat gewoon veel mensen winnen:) IK val lekker aan op andere quizzen:p

KoenL

Registered User
Geweldige prijzen dat is zeker, jammer genoeg zijn alle afstanden met de auto minstens 1 a 2 uur rijden, dus helaas kan ik sowieso al niet meedoen. Maar, ik wens heel veel andere mensen veel geluk:) Dichtsbijzinde is Pijnacker, ik HAAT openbaar vervoer en me de kans dat ik gebracht wordt is minimaal dus. En ik ga geen 5 uur fietsen voor vuurwerk. Zeker aangezien ik dan dood ben xD Dus, geweldige actie:) Ik hoop dat gewoon veel mensen winnen:) IK val lekker aan op andere quizzen:p

Maak je daar maar niet druk om, daar is vast wel wat voor te regelen. De quiz is leuk en leerzaam, dus genoeg reden om mee te doen ;-)

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Nu met het vuurwerk erbij vallen er super prijzen te winnen. Ze waren al goed maar we blijven liefhebbers en als er dan ook nog eens vuurwerk te winnen valt...helemaal GOED!

Bovenaan