Vuurwerk Powned Pownews om 22:30 Ned3

KoenL

Registered User
Vanavond om half elf op Nederland 3 in het PowNews illegaal vuurwerk. Het blijkt namelijk kinderlijk eenvoudig te zijn om zwaar vuurwerk in het buitenland te bestellen en naar Nederland te laten sturen.

Het PowNews nam de proef op de som, met alle gevolgen van dien. Het vuurwerk is weliswaar binnen, maar de politie is inmiddels ook op de hoogte. En die is niet blij ...

Ook in het PowNews Raymond van Roon. De PVV'er is persona non grata in Egypte en daardoor gaat een reisje van de Kamerfractie naar het Tahrirplein niet door. Verder is Jojanneke op bezoek gegaan bij een familie Opel Manta fanaten en zijn we gaan kijken bij de nachtverkoop van Call of Duty Modern Warfare 3.

gizmo75

Registered User
Zit te kijken, tja wat moet ik hier nu van zeggen. Aan de ene kant goed dat dit onder de aandacht wordt gebracht. Aan de andere kant is elk pakketje vanaf nu verdacht en is iedereen die een pakketje krijgt volgens de publieke opinie verdacht. Tja...

Tony

Administrator
Medewerker
Zit te kijken, tja wat moet ik hier nu van zeggen. Aan de ene kant goed dat dit onder de aandacht wordt gebracht. Aan de andere kant is elk pakketje vanaf nu verdacht en is iedereen die een pakketje krijgt volgens de publieke opinie verdacht. Tja...

Als je niets te verbergen hebt is dit toch niet erg?
Laten ze maar in onze pakketjes kijken. Ik zal er de volgende keer iets leuks bij doen in de vorm van een witte boxer met r*msp**r..Hebben ze ook nog wat te lachen daar.

KoenL

Registered User
Ik weet niet of we hier nou zo blij mee moeten zijn. Simpel weg een presentatie van hoe makkelijk het is. En dan hoor je de reactie "Belachelijk dat ze zijn aangehouden, ze wilde alleen aantonen hoe makkelijk het is". Ja goed bezig jongens, dat wisten we nog niet! Zou me niets verbazen als het aantal bestellingen gaat toenemen.

gizmo75

Registered User
Als je niets te verbergen hebt is dit toch niet erg?

Helemaal met je eens Tony, zeker omdat ik niets te verbergen heb. Pakketjes die ik krijg zijn meestal van Bol.com of iets in die geest. Maar het gaat mij erom dat met dit soort items de publieke opinie wel erg snel wordt gevormd of in dit geval misschien wel misvormd...

edje30

Registered User
het is gewoon wachten tot het fout gaat en dan is het gewoon eigen schuld dikke bult want ze willen er niks aan doen!!!!!

Bovenaan