Vuurwerk per Doos Nergens voordeliger

TheChain

Registered User
De big 19 van de space collection (voormalig B&W) 12 potten per karton, 114 euro, omgerekend 9,50 euro per stuk. Daarbij in gedachten houdend dat de big 19 een omlabeling is van de goede batch extreme salute, is dit een koopje natuurlijk. heb hier zelf 1 karton van gekocht. Big 19 gaan wel hard. ze hadden bij de start van de karton verkoop 150 karton, inmiddels nog maar net 40 karton, dus mocht je deze willen, moet je er gauw bij zijn.

Als ik kijk op de website van http://www.slooijervuurwerk.nl kost de echte ES daar 8.75 (doos van 12 stuks = 105 Euro).
Ook een leuk bedrag toch?

sw0rdys

Registered User
Ik Heb vanochtend mijn bestelling geplaats bij vuurwerkperdoos. ff goed ingekocht!
Omdat ik het een beetje te mooi vond klinken ben ik erheen gereden (240km) maar zeer mooi.

Kijkje mogen nemen in de bunkers en nog gezzelig kopje koffie gedronken!
Het zag er goed uit hij is zelf ook een grote fanaat ( had een hoekje met zn eigen favorieten vuurwerkstukken dummies)
Dus heb er zojuist even goed uitgegeven.

Nadeel is alleen je kunt de 29ste alleen tussen 6-7 of 7-8 ophalen ivm drukte van normale collectie per stuk
Dus dat word vroeg op 29ste

Als je in de buurt woont is 31ste helemaal idiaal na 16:00 alles 50% korting!

MarxZ

Registered User
Ben ik blij dat ik in Nijverdal woon! Dat slooijer deze actie had wist ik maar nu ook maar even bij valk kijken dan.

Mr_Mascleta

Registered User
Nu nog zo en actie in Noord Holland! Als ze het in het Oosten kunnen moet het hier ook wel gaan lukken! Genoeg concurrentie dus laat ze maar koken met die actie's.

mayhem

Registered User
Is het dus wel of niet een bedrijf om rustig met een goed gevoel wat te bestellen of niet?

Hebben mooie karton aanbiedingen met grote kortingen maar lijkt me te mooi om waar te zijn.

Ben benieuwd naar meer positieve ervaringen en mensen die er evt. geweest zijn.

elmo

FPM Moderator
Is het dus wel of niet een bedrijf om rustig met een goed gevoel wat te bestellen of niet?

Hebben mooie karton aanbiedingen met grote kortingen maar lijkt me te mooi om waar te zijn.

Heb er 2 jaar geleden besteld,snelle en vlotte afhandeling.
Zie niet in waarom dit,dit jaar anders zou zijn.

MarxZ

Registered User

Je kan er gerust wat bestellen, ik kan me voorstellen dat je door de site wat twijfels heb gekregen, die ziet er inderdaad een beetje amateuristisch uit. Maar ik woon er om de hoek en bestel al jaren bij Valk, goede service en mooie prijzen en ook nog eens aardige mensen. De lage prijzen komt denk ik omdat het in de zelfde straat verkoopt als slooijer, ze proberen dus bij elkaar de klanten weg te pikken. Gaat al jaren zo.
Heb trouwens net zelf een doos multi shocks besteld.

Laatst bewerkt:

Patrick

Registered User
Zo dan .. Ik geloof dat ik mijn 500 euro budget dit jaar in Nijverdal ga besteden. 2 winkels keuze en ook nog eens flinke kortingen. 1,5 Uur rijden heb ik daar wel voor over. Ga anders ook naar Duitsland :p

mayhem

Registered User
Perfect bedankt voor de positieve reacties kan ik met een gerust hart een groot gedeelte van mijn budget besteden!!

maartendd

Registered User
Sow,

besteld: big 19 was bijna weg dus dan maar nu alvast deze weg halen.
- Big 19
- Buurt assortiment (2*)

nog te bestellen:
- Wodka Blue (karton)
- Tressure Island (karton)
- Silver salute (karton)

ik ben nog opzoek naar iemand die met mij mee wilt doen voor het volgende, of waarvan ik een aantal kan afnemen. Mocht je nog meer hebben let me know.

Bonfire:
- City lights (3 stuks)
- Earcatcher (2 stuks)
- Dragon Thunder (single shots) (+/- 15 pakjes) (uit mijn hoofd 32 of 36 in een karton)

Dynasty:
- Space shooters (1 of 2 stuks )

Laatst bewerkt:
Bovenaan