Vuurwerk per Doos Nergens voordeliger

Moontan

Moderator
Medewerker
Vuurwerk per Doos Nergens voordeliger

Cash and Carry containerverkoop

Dit jaar voor het eerst VURWERK per DOOS.

Een Cash and Carry actie van de beste en goedkoopste vuurwerkverkoper van heel Salland en omgeving.Elk vuurwerk in de verpakking vanuit de zeecontainer aangeboden tegen dump prizen. Slechts geldig tot en met 5 december, daarna vervalt deze actie en kunt u niet meer bestellen.

Dus wees op tijd voordat de sint ons laat weer heeft verlaten en gun uzelf het mooiste en goedkoopste vuurwerk vanuit de zeecontainer.

U kent ons kwaliteit en prima prijzen staan hoog in het vaandel
De bunkers zitten tot aan de nok gevuld met heel veel spectaculair vuurwerk rechtstreeks van de maker in China in de container naar Nijverdal waar de zeecontainers zijn leeg gehald en opgestapeld in onze bunkers

Let op: al deze anbiedingen gelden tot en met 5 december. daarna voorverkoop via ons vertrouwde adres valk-vuurwerk.nl.
Het is dus nu of nooit.

http://www.vuurwerkperdoos.nl/vuurwerk/

Binnenkort online!!

Moontan

Moderator
Medewerker
Valk Vuurwerk is dealer van o.a.

Dynasty
Barley Legal
Pro-Line
Zena
Bonfire
Asian Buget Line
Rubro
Lidu

Red Eagle

Registered User
Voor degene die nu via de link het vuurwerk willen zien.
Vuurwerk is pas te zien vanaf 25 November

Verder goede winkel met mooie collectie en goede prijzen.
Wel een beetje jammer dat er zoveel schrijf fouten in de tekst staan!

Ischa

Registered User
Ik lees op een ander forum dat de site vandaag al online zou komen.
Maar als ik zo de spelfouten etc. zie denk ik van niet:hehe!:
Hopelijk eerder dan 25 november in iedergeval.
Valt mooi te combineren met een bezoekje aan Slooijer.

gizmo75

Registered User
25-11 is de live-gang van de "gewone" vuurwerk-webwinkel voor de gemiddelde consument. De kartonnen-site had achter al live moeten zijn maar er is iets mis met de techniek van de site. Daar wordt met man en macht aan gewerkt, zodra dat is opgelost gaat de kartonnen-site meteen live!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ja, ze hebben leuke dingen van Evuco waaronder de Golden Brocade en de Screaming Girls.
De Screaming Girls worden wel te duur verkocht, want die waren 2 jaar geleden nog 5,95 per pakje van 5, en nu zou de adviesprijs (van een failliette importeur) ineens 9,95 bedragen. Strange!

Tony

Administrator
Medewerker
Ja, ze hebben leuke dingen van Evuco waaronder de Golden Brocade en de Screaming Girls.
De Screaming Girls worden wel te duur verkocht, want die waren 2 jaar geleden nog 5,95 per pakje van 5, en nu zou de adviesprijs (van een failliette importeur) ineens 9,95 bedragen. Strange!

Bedoeling ze met per stuk niet per pakje?
120 pakjes per karton zou ik sneller verwachten dan 25 pakjes.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik zit zo even te kijken en ik ben geen voorstander van deze website. Nergens zie ik een e-mail adres/ telefoonnummer of iets dergelijks staan. Beetje vreemd en niet meer van deze tijd.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Nee, er zitten echt 24 pakjes in per karton. 't zijn dan ook geen fluitpijltjes, maar echt enorme krijspijlen.
24 pakjes van 5 stuks is dus 120 pijlen per karton.
Ik denk wel dat dit de laatste kans ooit is om ze nog te kopen.

Bedoeling ze met per stuk niet per pakje?
120 pakjes per karton zou ik sneller verwachten dan 25 pakjes.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Leuke site, staan gelukkig niet een beetje veel fouten in zeg! doos SS voor 15 euries!

Leuk als je in de buurt woont, maar verder... Ook weinig vertrouwen in zo.

Veel Evuco spullen tussen ook!

Tony

Administrator
Medewerker
Nee, er zitten echt 24 pakjes in per karton. 't zijn dan ook geen fluitpijltjes, maar echt enorme krijspijlen.
24 pakjes van 5 stuks is dus 120 pijlen per karton.
Ik denk wel dat dit de laatste kans ooit is om ze nog te kopen.

Wel jammer van de prijs!
Dat kan beter toch?

anco25

Registered User
De big 19 van de space collection (voormalig B&W) 12 potten per karton, 114 euro, omgerekend 9,50 euro per stuk. Daarbij in gedachten houdend dat de big 19 een omlabeling is van de goede batch extreme salute, is dit een koopje natuurlijk. heb hier zelf 1 karton van gekocht. Big 19 gaan wel hard. ze hadden bij de start van de karton verkoop 150 karton, inmiddels nog maar net 40 karton, dus mocht je deze willen, moet je er gauw bij zijn.

Bovenaan