vuurwerk ontploft in gezicht !! LET OP ZEER SCHOKKEND 18+

Status
Niet open voor verdere reacties.

bridge

Bronzen Member
bij dit soort filmpjes weet je nooit of het echt is. wat ik me afvraag is hoe waarschijnlijk het is dat iemand met deze verwonding bij bewustzijn is.

smilli

FPM Filmer
Ziet er meer uit als scherf die zijn gezicht raakte, als je een shell op je gezicht krijgt die dit kan aanrichten sta je niet meer op.

mickeyzegtboem

Registered User
Ik heb de embedded player even uitgezet, en de link veranderd voor overleg tussen de mods of dit wel gewenst is.

Zodra we hier uitsluitsel over hebben word de link teruggeplaatst, of het topic verwijderd.

dinant

Registered User
bij dit soort filmpjes weet je nooit of het echt is. wat ik me afvraag is hoe waarschijnlijk het is dat iemand met deze verwonding bij bewustzijn is.
Zolang je nog niet al teveel bloed heb verloren is het naar mijn inziens niet uitzonderlijk dat je nog bij bewustzijn bent.

bridge

Bronzen Member
Ziet er meer uit als scherf die zijn gezicht raakte, als je een shell op je gezicht krijgt die dit kan aanrichten sta je niet meer op.

Klopt. Bij een shell ben je op slag weg. ik heb ook ooit eens een filmpje gezien van een man die dat is overkomen. hoofd en half bovenlijf weg.

mickeyzegtboem

Registered User
Na overleg hebben we besloten om dit niet toe te staan.

Het is niet erg om mensen bewust te maken van de gevaren van vuurwerk, maar aangezien we ook jongere bezoekers op de site hebben is dit niet wenselijk.

Het topic gaat op slot en de link blijft verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan