Vuurwerk Oktoberfeest Sittard 2012.

Roykuh25*

Registered User
Beste FPM Members , Ik heb afgelopen week vuurwerk gefilmd in Sittard , daar was het Oktoberfeest en op de laatste dag werd er met vuurwerk geschoten. Dit is me eerste video ... dus hopelijk vinden jullie het wat! En misschien kunnen jullie me vertellen wat beter kan!

Veel plezier met kijken!

Groetjes , Roy

Moontan

Moderator
Medewerker
Inderdaad, niet verkeerd voor een 1e keer.!! Bedankt voor het delen.
Was dit weer de bekende show van Sparkles?

Roykuh25*

Registered User
Dit vuurwerk was verzorgd door RFI , Rohan Fireworks International .. dus niet van Sparkles denk ik .. want die hebben de Wolff Collectie en dit vuurwerk was O.A. van de Crown Collection. Bedankt voor je positieve reactie!

bjorn2202

Registered User
Ik was er ook....
Het begin was wat saai het laatste nummer in combie met het vuurwerk was niet verkeerd.
Maar toch was het eerste jaar in 2010 nog altijd het beste. Vorig jaar ging het einde van de show helemaal niet af en dit jaar was het mager kwa vuurwerk. Maargoed voor een vuurwerk liefhebber is het altijd leuk om wat kruid op te snuiven in Oktober en daarna nog even wat atracties te pakken op de kermis

bjorn2202

Registered User
Hallo Allen

Weet iemand wat voor een Pot(ten) bij de tijd 04:57 de lucht in gaat ik zou dit graag willen weten
ivm een eigen show met oud en nieuw
Hoop dat er iemand reageerd

Roykuh25*

Registered User
Hallo Allen

Weet iemand wat voor een Pot(ten) bij de tijd 04:57 de lucht in gaat ik zou dit graag willen weten
ivm een eigen show met oud en nieuw
Hoop dat er iemand reageerd

Die 3 potjes dat zijn gewoon roman cake's of een pearl en die wat erna komen zijn splitting comets.

Bovenaan