WINKEL Vuurwerk Langenberg Gronau

painkiller

Registered User
Blijft toch een zaak met een zeer uitgebreid top assortiment, en hele leuke aanbiedingen.
Heb je een voorbeeld van die aanbiedingen?
Ik heb regelmatig de site bezocht maar volgens mij zijn ze vaak juist een stuk duurder dan andere zaken in het grensgebied.
Is het dan de centrale ligging die ervoor zorgt dat het ieder jaar zo druk is?

Knettermans

Bronzen Member
Heb je een voorbeeld van die aanbiedingen?
Ik heb regelmatig de site bezocht maar volgens mij zijn ze vaak juist een stuk duurder dan andere zaken in het grensgebied.
Is het dan de centrale ligging die ervoor zorgt dat het ieder jaar zo druk is?
Er zijn idd wel regelmatig leuke aanbiedingen, van afgelopen jaar kan ik mij bijvoorbeeld de 1.2" 200sh Total Display herinneren voor 220 Euro, Triplex Roar of Lion voor 25 Euro. Het jaar ervoor de Red Wire Titanium Peony 3 voor 50. Je moet ze echter wel zelf zoeken of hier of op FB tegenkomen, er is geen categorie in de shop met de echte aanbiedingen.

En ze hebben altijd een periode dat je op basis van een totaal orderbedrag volgens een staffel nog een percentage uit mag zoeken.

Richardus

Registered User
Ik kan melden dat Langenberg in het onderlinge contact vriendelijk en tegemoetkomend is. Natuurlijk moet het nog vrucht dragen eind van het jaar, maar ik ben positief gestemd.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Ik kan melden dat Langenberg in het onderlinge contact vriendelijk en tegemoetkomend is. Natuurlijk moet het nog vrucht dragen eind van het jaar, maar ik ben positief gestemd.
Zeer vriendelijke man. Hopelijk dit jaar een soepelere verkoop toegewenst! Maar ook dat iedereen snel weer buiten staat met de bestelde artikelen.

VvanVuurwerk

Registered User
Wij waren de 30e op locatie en dat ging op zich met een prima snelheid en ook best geordend. Vriendelijke personeel die je goed te woord staat. Dat ook zeker anders meegemaakt in andere shops.
Eén artikel was er niet maar dat werd prima opgelost door een duurder artikel. Altijd jammer als je een vervanger krijgt maar kan gebeuren.

Eric S

Registered User
Ik heb vandaag mijn aankoopbedrag teruggestort gekregen. Netjes met excuses.
Ga ik volgend jaar weer? Ik weet het nog niet. Niet meer op de eerste dag in ieder geval.
Zo zie je maar dat ze niet onwelwillend zijn maar door de groei ontbreekt het nog een beetje aan structuur.
uiteindelijk ben ik ook goed geholpen maar vanwege de afstand weet ik niet of ik terug zal keren.

Bovenaan