Vuurwerk kopen en Stichting Vlinders steunen

Moontan

Moderator
Medewerker
Vuurwerk kopen en Stichting Vlinders steunen

TIEL - Vuurwerk afsteken gaf nog nooit zo'n goed gevoel Traditioneel luidt Nederland het nieuwe jaar in met het afsteken van vuurwerk en consumenten die vuurwerk aanschaffen, geven daar gemiddeld 45 euro aan uit. In totaal geeft men in Nederland zo'n 65 miljoen euro per jaar uit aan vuurwerk. Daarmee was de basis gelegd voor een ludieke actie met vuurwerk en de steun aan een goed doel.

Dumpshop Tomcat en Stichting Vlinders sloegen de handen ineen. Wat kan het verschil maken voor een consument om juist bij Tomcat zijn vuurwerk te bestellen? Inderdaad, de wetenschap dat je met het afsteken een goed doel steunt! Middels een speciaal bestelformulier, verkrijgbaar in de winkel van Tomcat en te downloaden op de site van Stichting Vlinders, kun je de bestelling doorgeven. 10% van de bestelling gaat dan rechtstreeks naar Stichting Vlinders. En om al dat vuurwerk veilig af te steken krijgt men bij de bestelling ook nog eens een gratis veiligheidsbril en aansteeklont.

Vuurwerk afsteken gaf nog nooit zo'n goed gevoel. Stichting Vlinders zet zich in voor alle kinderen die door omstandigheden niet thuis kunnen wonen. Ieder kind heeft recht om op te groeien in een gezin. In Tiel staat een huis. Een huis speciaal voor kinderen die om uiteenlopende redenen niet thuis kunnen wonen. Villa Vlinders als veilige plek en levensschool
Info: www.stichtingvlinders.nl, Antoine Aardoom 0344-576879/06-22665511.

http://www.stadtiel.nl/lokaal/ondernemend/vuurwerk_kopen_en_stichting_vlinders_steunen_31228267.html

D

Deleted member 17038

Guest
Mooie zulke acties. Alleen dacht ik bij stichting vlinders in eerste instantie aan iets anders...

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Advertentie uit de Stad Tiel van deze knakkers.
(Bovenstaand artikel heb ik helaas niet kunnen redden/scannen, want ik lees die krantjes bijna nooit.)

IMG_0004_zpsd3b28429.jpg

Bovenaan