Vuurwerk kleurplaten

Davis

Registered User
kerst-kleurplaat-kerstmis-sterretje-medium-.jpg

Laatst bewerkt:

Michel_G

Zilveren Member

Dit kan natuurlijk niet! Geeft helemaal het verkeerde voorbeeld! De fles is namelijk niet verzwaard en het beste is een fles altijd te verzwaren met zand of water. Daarbij komt dat die vuurpijl veeeeeeeels te groot is voor die fles! Ook lijkt het er op dat dat jochie vuurwerk in zijn achterzak heeft zitten. Dit is natuurlijk leeeeeevensgevaarlijk!

En tja, dan deze........ Dat jochie die met die vuurpijl naar buiten loopt, is zo te zien nog lang geen 16! Wordt een dikke boete voor de winkelier!

:hehe!:

KoenL

Registered User
Dit kan natuurlijk niet! Geeft helemaal het verkeerde voorbeeld! De fles is namelijk niet verzwaard en het beste is een fles altijd te verzwaren met zand of water. Daarbij komt dat die vuurpijl veeeeeeeels te groot is voor die fles! Ook lijkt het er op dat dat jochie vuurwerk in zijn achterzak heeft zitten. Dit is natuurlijk leeeeeevensgevaarlijk!

En tja, dan deze........ Dat jochie die met die vuurpijl naar buiten loopt, is zo te zien nog lang geen 16! Wordt een dikke boete voor de winkelier!

:hehe!:

Ze hadden de sticker 'DUMMY' niet gezien denk ik haha!

GMP82

Zilveren Member
8849.gif

Deze klopt anders ookniet 100% (die fles) maar de intentie is goed.
Vraag me echter wel af of een kleurplaat als deze bij de doelgroep past :p Naja je kan niet vroeg genoeg voorlichten...

Superleuk initiatief overigens, dit topic. Misschien maar wat uitprinten voor mn "neefjes".

p-aart-y

FPM Hangouderen
Ik gaf mijn neefjes en nichtje altijd opdrachten om uit te voeren onder andere het inkleuren van een aantal van deze kleurplaten. Degene die ze weer bij mij inleverde kregen dan vuurwerk van mij. Ook mijn neefjes die nog geen jaar waren deden mee. Inmiddels heb ik 2 neefjes die vuurwerkgek zijn de andere zullen dat vast ook wel worden.

Bovenaan