Vuurwerk inlever dag raportage

firewire

Registered User
Ik citeer een kennis:

“Wat een bizar leven hebben die BVD crackers gehad!”

En het waarom:

In 1994/95 vanuit China naar Nederland gekomen en daar na afkeuring als ‘ongewenst’ op transport naar Oost-Duitsland vlakbij Polen te moeten, waarna een 23jr lange opsluiting in een kamp volgt.
Zo’n 3jr geleden (met behulp van het Nederlandse verzet) vanuit Duitsland weten te ontsnappen om vervolgens onder te duiken bij goedgezinden in Holland...om daar dan uiteindelijk onder dreiging van spertijd, verraad en door een helse propaganda, voor een zakje oliebollen samen met andere onschuldige lotgenoten...alsnog te worden vernietigd.

Moontan

Moderator
Medewerker
Een primeur!! En wat een succes.. een paar rotjes op zolder.
De Gemeente Alkmaar speelt voor politieagentje. Maar zijn er geen cobra,s ingeleverd? wat jammer nou.

Om te huilen inderdaad.

Richardus

Registered User
Ik citeer een kennis:

“Wat een bizar leven hebben die BVD crackers gehad!”

En het waarom:

In 1994/95 vanuit China naar Nederland gekomen en daar na afkeuring als ‘ongewenst’ op transport naar Oost-Duitsland vlakbij Polen te moeten, waarna een 23jr lange opsluiting in een kamp volgt.
Zo’n 3jr geleden (met behulp van het Nederlandse verzet) vanuit Duitsland weten te ontsnappen om vervolgens onder te duiken bij goedgezinden in Holland...om daar dan uiteindelijk onder dreiging van spertijd, verraad en door een helse propaganda, voor een zakje oliebollen samen met andere onschuldige lotgenoten...alsnog te worden vernietigd.
Wow :love: post van het jaar, wat mij betreft (y)

BUTCHER

Registered User
Per ingeleverde kilo al snel een eurotje of 200 aan personeelskosten, schat ik zo in. Als het dan toch wat mag kosten kunnen ze beter het aankoopbedrag inclusief betaalde BTW terug geven bij inlevering....

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Per ingeleverde kilo al snel een eurotje of 200 aan personeelskosten, schat ik zo in. Als het dan toch wat mag kosten kunnen ze beter het aankoopbedrag inclusief betaalde BTW terug geven bij inlevering....
Als die astronauten lekker hard knallen...
Keep on dreaming Gerco. :sleep:😭

Schuim

Moderator
Medewerker
Das toch verdomme een koopje van heb ik jou daar! Een half slofje rotjes a 1 euro en in ruil 10 oliebollen a 3 euro.
Deal van het jaar dit! Ik ben onderweg!

EDIT: blijkbaar kosten 10 oliebollen tussen de 7 en de 11 euro 😅

Bovenaan