Vuurwerk Inkoopcombinatie Nederland

Molotov1979

Registered User
Nieuw in 2010: een eigen vuurwerk collectie!

Samen met een aantal andere prominente vuurwerkwinkels in Nederland, heeft ABC Vuurwerk een vereniging opgericht genaamd:

Vuurwerk Inkoopcombinatie Nederland.

Met deze samenwerking gaan we dit jaar voor het eerst een eigen lijn uitbrengen onder de naam: Vuurwerk Top Collectie. Vuurwerk Top Collectie zal staan voor hoogwaardige producten, maar voor een zeer scherpe prijs zonder dat dit afbreuk doet aan de kwaliteit van het product.

Momenteel bestaat de collectie uit een vijftal potten met een grote diversiteit aan uitvoeringen, in diverse prijsklassen. De productie is op gang gezet in China, en zodra we alle gegevens compleet hebben zullen wij u dit direct laten weten!

Houd vooral onze site in de gaten voor nieuws over deze NIEUWE lijn!

http://www.abcvuurwerkarkel.nl/vuurwerk-top-collectie

Dit is het nieuws zoals vermeld stond op de website. Inmiddels heb ik de foto's al toegevoegd in de database maar hieronder zal ik ze nogmaals wegzetten icm de films welke beschikbaar is via Cafferata (Let wel deze cakes van Cafferata hebben andere labels):

molotov1979-albums-vuurwerk-top-collectie-picture2587-naam-shining-dawn-importeur-vuurwerk-inkoopcombinatie-nederland-collectie-vuurwerk-top-collectie-artikel-nummer-6220-advies-verkoopprijs-7-95-aantal-schoten-9-schots-effect-beschrijving-gold-glittering-gold-coconut-gold-chrysantium.jpg

Naam: Shining Dawn
Importeur: Vuurwerk Inkoopcombinatie Nederland
Collectie: Vuurwerk Top Collectie
Artikel nummer: 6220
Advies verkoopprijs: € 7,95
Aantal schoten: 9 schots
Effect beschrijving: Gold glittering , Gold coconut , Gold chrysantium.

[video=vimeo;16070802]http://vimeo.com/16070802[/video]

molotov1979-albums-vuurwerk-top-collectie-picture2588-naam-bursting-palm-importeur-vuurwerk-inkoopcombinatie-nederland-collectie-vuurwerk-top-collectie-artikel-nummer-6225-advies-verkoopprijs-19-95-euro-aantal-schoten-13-schots-effect-beschrijving-aloe-with-light-aloe-with-pink.jpg

Naam: Bursting Palm
Artikel nummer: 6225
Advies verkoopprijs: € 19,95 euro
Aantal schoten: 13 schots
Effect beschrijving: Aloe with light , Aloe with pink.

[video=vimeo;16070867]http://vimeo.com/16070867[/video]

molotov1979-albums-vuurwerk-top-collectie-picture2589-naam-golden-power-importeur-vuurwerk-inkoopcombinatie-nederland-collectie-vuurwerk-top-collectie-artikel-nummer-6230-advies-verkoopprijs-34-95-aantal-schoten-18-schots-effect-beschrijving-gold-belt-and-gold-glittering-gold-belt-and-green-glittering-gold-belt-and-crackling-stars.jpg

Naam: Golden Power
Artikel nummer: 6230
Advies verkoopprijs: € 34,95
Aantal schoten: 18 schots
Effect beschrijving: Gold belt and gold glittering , gold belt and green glittering, Gold belt and crackling stars.

[video=vimeo;16070933]http://vimeo.com/16070933[/video]

molotov1979-albums-vuurwerk-top-collectie-picture2590-naam-colorfull-sky-importeur-vuurwerk-inkoopcombinatie-nederland-collectie-vuurwerk-top-collectie-artikel-nummer-6235-advies-verkoopprijs-37-95-euro-aantal-schoten-19-schots-effect-beschrijving-green-glittering-bouquet-to-braoade-to-green-brocade-crown-and-red-glittering-red-glittering-bouquet-to-brocade-to-red-water-color-glittering-bouquet-to-brocade-to-blue.jpg

Naam: Colorfull Sky
Artikel nummer: 6235
Advies verkoopprijs: € 37,95 euro
Aantal schoten: 19 schots
Effect beschrijving: Green glittering bouquet to braoade to green, Brocade crown and red glittering, Red glittering bouquet to brocade to red, Water color glittering bouquet to brocade to blue.

[video=vimeo;16070956]http://vimeo.com/16070956[/video]

molotov1979-albums-vuurwerk-top-collectie-picture2591-naam-flower-fantasy-importeur-vuurwerk-inkoopcombinatie-nederland-collectie-vuurwerk-top-collectie-artikel-nummer-6240-advies-verkoopprijs-54-94-aantal-schoten-30-schots-effect-beschrijving-spider-and-green-glittering-brocade-crown-and-gold-glittering-gold-glittering-willow-and-blue-pearls-red-dahlia-and-light-blue-pearls-blue-pearls-and-brocade-water-color-and-chrysantium.jpg

Naam: Flower Fantasy
Artikel nummer: 6240
Advies verkoopprijs: € 54,94
Aantal schoten: 30 schots
Effect beschrijving: Spider and green glittering, Brocade crown and gold glittering, Gold glittering willow and blue pearls, Red dahlia and light blue pearls, Blue pearls and brocade, Water color and chrysantium.

[video=vimeo;16070993]http://vimeo.com/16070993[/video]

Op 6 december zullen ze geschoten worden bij de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal en op 10 december bij de demo van ABC Vuurwerk te Arkel.

Laatst bewerkt:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ik dacht dat de cakes van een echte importeur waren?? Nu lijken ze van cafferata te komen. Zou natuurlijk wel kunnen. Zitten mooie cakes tussen. Ben benieuwd hoe ze in het echt zijn.

Groeten

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Zeer scherpe prijs? tja misschien lukt dat bij de niets vermoedende consument maar niet hier lijkt mij. €37,95 voor 19 schoten...bijna 2 euro per schot vind ik niet zeer scherp geprijsd. Of 18 schoten voor €34,95.

Maar we zullen zien, als de cake's er in het echt uitzien zoals op de (chinese?) films dan hebben jullie wel een paar toppers in het assortiment erbij zitten.

6 dec gaan we het live zien.

bridge

Bronzen Member
De potten vind ik kwalitatief uitstekend. Beter dan we van Cafferata gewend zijn. Scherp geprijsd vind ik echter niet.

Schuim

Moderator
Medewerker
Gehehehe, cafferata cakes met cafferata prijzen.
En vertrouw Jan (spreek je uit als Xjang) Chinees ook al langer niet meer dan vandaag.

Ik ben benieuwd

shinji

Moderator
Medewerker
Dan moeten de cakes er wel zijn, afgelopen maandag in Rijswijk waren ze er in ieder geval nog niet, dus ben benieuwd.

gizmo75

Registered User
Gisteravond werd de Shining Dawn afgestoken op een feestje:

Zoals je aan de reacties kunt horen waren er al de nodige biertjes genuttigd... :hehe!:

Bovenaan