Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Manmanman.... die jury, om te kotsen. Daarnaast vind ik het rad een leuk effect geven, maar als je aan zulk soort programma's meedoet tkan je verwachten dat je gigantisch voor lul staat.
hahahah die man heeft al eens eerder zich op diverse fora's gemeld met zn "vuurwerk draai zon standaard" zoals bijvoorbeeld in dit topic van hem. Dat ze hem er nu zelfs mee op TV toe laten, hahaha
Ik vind niet dat je de jury hier iets kan verwijten...
In sommige gevallen moet je mensen tegen zichzelf in bescherming nemen (en tegenhouden om aan zoiets mee te doen). Dit was zo'n moment. Net als die koekenbakker met die grote rode bril op z'n harses.
Wat een schattige vent is het toch. Een paar passies en daar simpelweg gelukkig mee kunnen zijn. Ik ken veel mensen die daar iets van kunnen leren.
Ik denk dat het fonteintje met muziek de reden is dat hij het deze keer niet heeft gehaald. :hehe!: