Vuurwerk in de vorm van viskotters

KruitFreak

Registered User
Heel erg apart dit! Net alsof er jaarlijks echte viskotters met vuurwerk worden opgeblazen. Het zal mij benieuwen hoe dit vuurwerk eruit ziet.

Ik denk niet dat hij een bijdrage levert aan een rustigere jaarwisseling maar juist aan zijn eigen omzet;-)

quexx

Registered User
Heel erg apart dit! Net alsof er jaarlijks echte viskotters met vuurwerk worden opgeblazen. Het zal mij benieuwen hoe dit vuurwerk eruit ziet.
Ik denk niet dat hij een bijdrage levert aan een rustigere jaarwisseling maar juist aan zijn eigen omzet;-)

haha precies !

zenerdiode

Registered User
Viskotters met oud en nieuw de lucht in!!!

’s-GRAVENPOLDER – Misschien hebben doorgewinterde natuurfreaks hier jarenlang van gedroomd: Met oud & nieuw gaan er viskotters de lucht in. Als vuurwerk welteverstaan.

Het Vuurwerkpaleis in ’s-Gravenpolder en Meliskerke komt dit jaar met vuurwerk dat een Zeeuwse inslag heeft. Zo verschijnt er de kleine vuurwerkshow ‘De Stormvloedkering’ en een pakket met de twee viskotters Arnemuiden 2025 en Yerseke 2025. De twee boten bestaan uit gebundeld vuurwerk met één lont. De pakketten kosten iets meer dan honderd euro.

vuurwerkboot-300x225.jpg

(bron: http://zeeland.blog.nl/muziek/algemeen/2010/11/01/viskotters-met-oud-nieuw-de-lucht-in )

Laatst bewerkt:

KruitFreak

Registered User
Voor dat geld lijkt het me bijna zonde om aan te steken.
Welke dealer gaat dit dan op de markt brengen? Is dat vuurwerkpaleis?

jaspertjuh

Registered User
Haha, als het echt een omlabeling van de super wave is dan nomeer ik dit product hierbij voor de grootste faal van 2010... Wat een oplichters zeg, 20 euro meer vragen voor een nieuw label... Schandalig!

Bovenaan