Oke de bigger boys met prijzen. Delen door 10 is ongeveer het bedrag zonder ''Enge Nederlander'' korting.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hardlopers zijn doodlopers. Ik begin wel rustig en bouw het langzaam op.
Heb na al meerdere keren met jou oud en nieuw gevierd en het valt me op dat jij het als eerste voor gezien houdt.
![]()
Oke de bigger boys met prijzen. Delen door 10 is ongeveer het bedrag zonder ''Enge Nederlander'' korting.
Hahaha, wat leuk! 3,5? Ajoh...daar gaan zij straks met z'n viertjes in :hehe!:
Oke! Dus jij begint met een novelty en eindig met babyrotjes?
Ja, ik hou het als eerste voor gezien met knallen. Dat jij energie over hebt is logisch want jij hoeft alleen mij rommel maar op te ruimen.
Bij het zien van de foto,s van Dim komen allerlei herinneringen weer naar boven. Geweldige tijd was het.
Heel goed hotel in Nanning met een Europese en Chinese keuken.
Alleen de koffie was er niet te drinken. Dat was dodelijk gif, niet te drinken.
Nadeel, maar tegelijkertijd ook wel verrassend is dat je op voorhand niet weet wat voor cakebox je koopt. Chinezen kunnen alleen maar ja knikken als je hun wat vraagt.
Leuk shellkitjes met fluit en knal, blokken zien er ook niet verkeerd uit. Mooie plaatjes weer Dim!
Ik denk dat wij die shell kitjes in Amerika op de PGI ook hebben gekocht.
Elmar weet dat beter want die heeft ze betaald hehe. Was dat nou een groene of een gele doos?
Ze staan in ieder geval op band.