• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Vuurwerk Groenlo niet vandaag?

Cakey

Registered User
Hey lui,
Zag net in de agenda dat er vanavond een show zou zijn in Groenlo (vanwege de kermis)... dus ik ff klasgenootje gebeld maar die zegt dat er helemaal geen kermis is...

Op internet krijg je verschillende berichten zoals:

- Kermis altijd in augustus maar dit jaar in juni
- Kermis wederom in augustus

Zelfs op de site van de kermisbeheerder staat augustus... terwijl in de kranten (Tubantia en Streekpost) wel juni staat... ik snap er niks meer van, het is toch een klein uur rijden voor mij en gok het er niet op... uitermate vaag hoor |:(

Hopelijk laat ik geen show schieten...

Het schijnt dat de kermis (en daarmee het vuurwerk) in augustus (16 t/m 18 augustus) plaatvind. In dit geval had de krant het onjuist en gaan we in augustus naar de show, als het uitkomt.

Back
Bovenaan