Vuurwerk Gertjanberg 2015/2016

Gertjanberg

Registered User
Nog een kleine toevoeging

Besteld bij Dutch Fireworks:

4 - Wasp
1 - Return of the Phoenix

Besteld bij Huisman Vuurwerk:

3 - Crackling Sky
1 - Hardstylebox

Gertjanberg

Registered User
Zijn er mensen geïnteresseerd om een karton Last Stand te delen? Bij interesse stuur even een pm. Het gaat om Dutch Fireworks in Tiel...

Gertjanberg

Registered User
Nog even een update voordat de DDDD beginnen:

- Door omstandigheden heb ik mijn bestellingen in Huizen en Huissen moeten annuleren. Ik wil daar de mensen bedanken voor hun goede service en afhandeling.

- Lijst is aangepast op wat ik nog heb staan en wat ik wel ga halen in Tiel bij DutchFireworks.

- Zoals je misschien in een ander topic wel gezien hebt ben ik begonnen aan mijn singelshot project! De eerste 17 van de 94 staan erop.

IMG_2686.JPG

Gertjanberg

Registered User
Zoooww. We zijn weer wakker en heb het zojuist allemaal netjes opgeruimd.

Wat heb ik ontzettend genoten van het singleshot rek zeg! Helaas deed de schietkist niet helemaal wat ik van hem vroeg in liet hij er een aantal staan. Al met al zijn er zo'n 75 singles wel gegaan! Ik heb het op film staan en zal het zsm met jullie delen.

GMP82

Zilveren Member
Wat heb ik ontzettend genoten van het singleshot rek zeg! Helaas deed de schietkist niet helemaal wat ik van hem vroeg in liet hij er een aantal staan. Al met al zijn er zo'n 75 singles wel gegaan! Ik heb het op film staan en zal het zsm met jullie delen.

Vol verwachting klopt mijn hart :in love:

Bovenaan